۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۳

اسکوکیچ:

چهار هفته از داوری ضربه خورده ایم/ از کسب نتیجه مساوی خوشحالم

چهار هفته از داوری ضربه خورده ایم/ از کسب نتیجه مساوی خوشحالم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با ابراز خوشحالی از تساوی برابر تراکتورسازی تبریز گفت: به بازی تیمم برابر تراکتورسازی در نیمه اول افتخار می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر،دراگان اسکوکیچ پس از تساوی دو بر دو ملوان برابر تراکتورسازی در تبریز شامگاه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سبکی که ما در نیمه اول بازی کردیم، بسیار خوب بود و توانستیم فوتبال خوبی برابر تیم تراکتورسازی ارائه دهیم، ما در نیمه دوم هم جنگندگی داشتیم و توانستیم خوب دفاع کنیم.

وی ادامه داد: البته در نیمه اول چیزهای عجیبی اتفاق افتاد، اتفاقاتی که به نفع تیم تراکتورسازی رقم خورد، حتما منظور من را می فهمید که چه می گویم.

اسکوکیچ در برابر اصرار خبرنگاران تبریزی مبنی بر اینکه به اتفاقات عجیب نیمه اول اشاره کند، گفت: منظورم پنالتی به سود تراکتورسازی و عجیب تر از آن گل دوم این تیم بود که در شرایط آفساید به ثمر رسید.

وی افزود: ما چهار هفته است که از داوری ضربه خورده ایم، بازی با پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و امروز هم تراکتورسازی! من مربی حرفه ای هستم اما باید بگویم که تیم من از داوری ضربه دیده است. من انتظار ندارم که تیمم چهار هفته از داوری ضرر ببیند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان تیمش در دیدار با تراکتورسازی عنوان کرد: من به بازی شاگردانم در نیمه اول افتخار می کنم، ما بازی خوبی برابر تراکتورسازی انجام دادیم. البته تیم تراکتورسازی هم خوب بازی کرد و روی دروازه ما فشار آورد اما تیم ما هم به شکل بهتری دفاع کرد و این نوعی از سبک فوتبال است که یک تیم خوب دفاع کند.

وی ادامه داد: من از روند بازی امروز برابر تراکتورسازی راضی هستم و باید اقرار کنم که از نتیجه به دست آمده هم خوشحالم.

تیم ملوان در دیدار هفته نهم خود در خانه تراکتورسازی تبریز به نتیجه تساوی دو بر دو دست یافت.

کد خبر 2134428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha