۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۵۹

صالحی:

داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی معرفی شدند

داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی معرفی شدند

اراک – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان مرکزی از معرفی داوران و منتقد بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی خبر داد.

حمیدرضا صالحی با اعلام این خبر به مهر گفت: ایوب آقاخانی نمایشنامه نویس و کرگردان، حمیدرضا نعیمی نمایش نامه نویس و بازیگر و ژوبین قاضیانی کارشناس تئاتر به عنوان داوران جشنواره به ارزیابی آثار راه یافته درجشنواره خواهند پرداخت.

وی افزود: مصطفی محمودی عضو کانون ملی منتقدان کشور نیز به عنوان منتقد در جشنواره حضور خواهند داشت.

صالحی با بیان اینکه قرعه کشی زمان اجرای نمایش های جشنواره با حضور کارگردانان و نمایندگان آنان انجام شده است، اظهار کرد: در روز اول جشنواره چهار نمایش "آپارتمان"، " بچه سارافینا"، " هملتک" و " همه چیز درباره خانم شین" اجرا می شود.

وی ادامه داد: در روز دو جشنواره چهار نمایش " فلان و چنان حکومت خان جان..."، " خیال هم آب"، " قطعات جامانده از یک جنایت معمولی" و "یاهو پرپا" اجرا می رود.

صالحی با بیان اینکه در روز آخر جشنواره فقط دو نمایش به روی صحنه می رود، گفت: نمایش " کی؟" و " جناب آمفتامین"  به عنوان آخرین اجراهای جشنواره صبح روز جمعه  اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان با حضور 10نمایش از شهرهای اراک، ساوه، خمین و دلیجان از 27 تا 29 شهریور در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار خواهد شد.

کد خبر 2136116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha