۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

حاشیه های معارفه استاندار بیست و یکم/

اولین ماموریت وزیر کشور به استاندار جدید مازندران

اولین ماموریت وزیر کشور به استاندار جدید مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: اولین ماموریت وزیر کشور به استاندار جدید، اجرای برنامه معارفه بدون تاخیر و شعرخوانی برای استاندار قبلی از جمله حاشیه های مراسم معارفه بیست و یکمین استاندار مازندران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه بیست و یکمین استاندار مازندران قبل از ظهر دوشنبه با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح دوشنبه برای معارفه اولین استاندار دولت تدبیر و امید به مازندران سفر و در اولین لحظات با حضور در گلزا شهدای استان با آرمانهای شهیدان تجدید میثاق کرد.
 
وقت شناسی دولت یازدهم در مازندران
 
مراسم معارفه استاندار جدید مازندران طبق اعلام قبلی راس ساعت 10 صبح و بدون تاخیر شروع شد و اولین برنامه رسمی دولت یازدهم در استان با وقت شناسی همراه بوده است.
 
 
آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و نمایندگان استان از جمله شرکت کنندگان در مراسم بودند و برخی مهمانان نیز به دلیل محدودیت فضای جلسه، ایستاده نظاره گر مراسم تودیع و معارفه بودند.
 
سنگ تمام مجری برای استاندار بیستم
 
در این برنامه، معافی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران برای بیستمین استاندار مازندران سنگ تمام گذاشت و با شعرخوانی و استفاده از واژه های بدیع از زحمات علی اکبر طاهایی قدردانی کرد.
 
مدیریت زمان جلسه از جمله تاکیدات مجری برنامه بود که برخی سخنران از جمله وزیر کشور در رعایت آن نهایت تلاش را کردند و کمتر از زمان تخصیصی سخنان را به پایان بردند.
 
 اولین ماموریت وزیر به استاندار جدید
 
نوبت به وزیر کشور که رسید، رحمانی فضلی با اشاره به دوستانی که سرپا در مراسم معارفه حضور دارند و جایی برای نشستن ندارند، عنوان کرد: این دوستان ضرر نکرده اند، زیر صندلیهایی که روی آن نشسته ایم با اعمال شاقه است.
 
 
وی از استاندار جدید خواست صندلی های اتاق را درست کنند تا مدیران دچار کمردرد و آرتروز نشوند.
 
وی همچنین با بیان اینکه مسئول امنیت هستیم از حضور افراد زیاد در مراسم معارفه و در یک مکان با گنجایش محدود ابراز نگرانی کرد و گفت: انشاء الله با دعای خیر، این مراسم بخوشی به پایان رسد.
 
تجلیل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات وبرخی دستگاههای اجرایی و اهدای لوح تقدیر به استاندار قبلی از دیگر بخش های این مراسم بود.
 
در این مراسم، ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.
کد خبر 2136803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha