۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

علیزاده:

استقرار تشکیلات نفت و گاز در شهرستان دهلران ضروری است

استقرار تشکیلات نفت و گاز در شهرستان دهلران ضروری است

دهلران - خبرگزاری مهر: فرماندار دهلران گفت: استقرار تشکیلات نفت و گاز در شهرستان دهلران ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد علیزاده  ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری دهلران گفت: در شهرستان دهلران با توجه به ظرفیت های بسیار خوب در زمینه نفت وگاز و کشاورزی اقدامات خوبی انجام و پروژه های بزرگی درحال اجراست و استقرار تشکیلات نفت وگاز در شهرستان دهلران ضروری است.

وی پروژه های این شهرستان مرزی را شامل سه دسته دانست و افزود: یک دسته پروژه هایی هستند که اگر امسال به آنها توجه بيشتري شود تا پايان سال به  بهره  رداری می رسند ومورد استفاده مردم قرار می گیرند.
فرماندار دهلران کارخانه سیمان، گاز رسانی به شهرستان، کنار گذر دهلران، فرمانداری ویژه وشبکه های آبیاری و زهکشی سد شهدای محرم را از پروژه های دسته اول دانست.
علیزاده همچنین پتروشیمی دهلران، سد میمه، آموزشکده کشاورزی، گاز رسانی به پهله وسراب میمه وجاده چم سرخ را از پروژه های دسته دوم دانست که نیازمند به توجه ویژه تر جهت تسریع در اجرا هستند.
وی اظهار داشت: پالایشگاه نفت، بازارچه مرزی دهلران، بازسازی فرودگاه وسد گوراب از پروژه های دسته سوم هستند که نیازمند تعیین تکلیف هستند.
فرماندار دهلران با اشاره به اینکه دو موضوع نیز برای شهرستان جنبه حیاتی دارد،گفت:اولین موضوع استقرار تشکیلات اداري نفت و گاز غرب در شهرستان دهلران است چرا که امروز از 180هزار بشکه نفتی که در
وی گفت: سهم استان ایلام كه اختصاصاً از چاه هاي شهرستان دهلران مورد بهره برداري قرار مي گيرد 160هزار بشکه است.
علیزاده بیان داشت: با توجه به میزان تولید نفت این شهرستان لذا استقرار تشکیلات نفت وگاز در دهلران یک توقع به حق است.
فرماندار دهلران ابراز اميدواري كرد با همكاري وتعامل نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مديريت كلان استان و پيگيري هوشمندانه و عالمانه از طريق دولت و به ويژه وزير نفت اين خواسته محقق شود.
وی موضوع دوم را سهم مناطق نفت خیز از بودجه کشور دانست و افزود: بخشی از بودجه استانی تحت عنوان نفت است که نماینده مردم که از اعضای ارشد کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است موضوع اختصاص درصدی ازبودجه به مناطق نفت خیز را پیگیری کند.
وی از نگاه ویژه، مثبت و كاربردي مدیریت ارشد استان در خصوص توجه به شكوفايي ظرفيتهاي مختلف شهرستان دهلران قدر داني كرد
.

کد خبر 2137639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha