۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲

عموئيان به مهر خبر داد:

برگزاري پیکارهای تنیس روی میز خردسالان کشور از 29 شهريور در قم

برگزاري پیکارهای تنیس روی میز خردسالان کشور از 29 شهريور در قم

قم - خبرگزاري مهر: دبیر هیئت پینگ‌ پنگ استان قم از برگزاري رقابت های رده سنی نونهالان خردسالان پینگ‌ پنگ کشور به ميزباني شهر مقدس قم خبر داد.

محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: چهره های شاخص پینگ‌ پنگ کشور از استان های مخلتف در این دوره از مسابقات حضور خواهند يافت و با توجه به برگزاري مسابقات انتخابي استان، در بین آنها تیمی متشکل از بهترین‌های پینگ‌ پنگ قم نیز با حریفان به رقابت می‌پردازد.

وي ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها در تركيب تيم‌ها پنج پینگ‌ پنگ ‌باز و یک مربی است و مسابقات همانند رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی خردسالان و نونهالان كشور كه طي سه سال گذشته ميزبان آن بوديم و با شرکت برترین‌های کشور در قم برگزار شد، به انجام می رسد تا برترین ها معرفی شوند.

دبیر هیئت پینگ‌ پنگ استان قم با اشاره به آغاز رقابت های قهرمانی خردسالان کشور در قم، بيان داشت: مسابقات پینگ‌ پنگ قهرمانی رده سنی خردسالان کشور با حضور پينگ پنگ بازان 25 تیم از روز جمعه بيست و نهم شهريور ماه در قم آغاز مي‌شود و به مدت دو روز به میزبانی هیئت پینگ پنگ قم پيگيري خواهد شد.

وی عنوان كرد: قرعه کشی این مسابقات با حضور نمايندگان تيم‌ شركت كننده از هیئت‌های پینگ‌ پنگ 25 استان کشور پنجشنبه شب بيست و هشتم شهريور ماه در قم انجام خواهد شد و در مرحله مقدماتی، خردسالان پینگ‌ پنگ باز در گروه‌هاي مقدماتي بصورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

عموئیان ياد آور شد: با توجه به اينكه اين سومين ميزباني هيئت پينگ پنگ استان قم از مسابقات قهرماني كشور از سال 1389 تا كنون محسوب مي‌شود سعي كرده‌ايم اعتمادي را كه فدراسيون پينگ پنگ به اين هيئت دارد با تدارك بهترين امكانات و پيش‌بيني دقيق‌ترين تمهيدات براي برگزاري مطلوب مسابقات به نحوي شايسته پاسخ بدهيم.

وي خاطرنشان كرد: در مجموع پيش بيني ما اين است كه نزديك به 100 پينگ پنگ باز در اين دوره از رقابت‌هاي رده سني خردسالان پينگ پنگ قهرماني كشور در شهر مقدس قم حضور يابند و انشاءالله شاهد رقابت نزديك و تماشايي بين آينده سازان و پشتوانه‌هاي پينگ پنگ كشور باشيم.

دبير هيئت پينگ پنگ استان قم با اشاره به محل برگزاري اين رقابت‌ها در قم، ابراز كرد: ما تمام فعاليت‌هاي اين رشته اعم از تمرين، آماده سازي و مسابقات را در طول سال در سالن تخصصي پينگ پنگ شهيد محمدي مجموعه ورزشي تختي انجام مي‌دهيم اما باز هم به منظور برگزاري و ميزباني شايسته از اين پيكارها، سالن مريم منطقه آذر قم را كه يك سالن مجهز و كامل است براي اين ميزباني در نظر گرفته‌ايم.

کد خبر 2138122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha