۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۴۳

بسکتبال باشگاه‌های آسیا - اردن؛

نماینده ایران در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت/ دیدار تکراری برای فینال

نماینده ایران در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت/ دیدار تکراری برای فینال

تنها نماینده ایران در بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها نماینده هند را با 48 اختلاف امتیاز شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هشت تیم شرکت کننده در بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا پس از یک روز استراحت امروز پنجشنبه دیدارهای خود را در مرحله یک چهارم نهایی دنبال کردند. در این مرحله از رقابت‌ها و برای صعود به نیمه نهایی، تیم ماهان به عنوان صدرنشین گروه A در مرحله مقدماتی به مصاف ONGC هند رفت که نتیجه تمام دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را واگذار کرده بود. شاگردان محسن صادق‌زاده که سه دیدار مقدماتی خود را بدون باخت پشت سر گذاشته بودند در دیدار با این تیم نیز موفق به کسب برتری شدند. این دیدار با نتیجه 104 بر 56 به پایان رسید.

نتیجه کامل دیدار تیم‌های ماهان و ONGC هند به شرح زیر است:

*ماهان 104 - ONGC هند 56
(33 بر 8)، (41 بر 12)، (20 بر 13)، (10 بر 23)

در جریان دیدار تیم‌های ماهان و نماینده هند "جاشوا جوزف اسلین" با 11 ریباند و کسب 20 امتیاز به عنوان موثرترین بازیکن ماهان در این دیدار شناخته شد. مهدی کامرانی و سانی بچیرویچ نیز به ترتیب با کسب 20 و 16 امتیاز دیگر بازیکنان تاثیرگذار نماینده ایران بودند.

در هر صورت تیم ماهان با کسب برتری برابر نماینده هند راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد. ماهان در این مرحله از مسابقات روز جمعه به مصاف الهلای بحرین می‌رود. شاگردان صادق‌زاده در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها موفق به شکست این تیم شده بودند.

 

کد خبر 2138938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha