۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

پایان اولین دوره جام اصناف و مشاغل؛

جام اخلاق به رسانه ورزش و فردوسی‌پور رسید، قهرمانی به وکلا

جام اخلاق به رسانه ورزش و فردوسی‌پور رسید، قهرمانی به وکلا

نخستین دوره مسابقات فوتبال اصناف و مشاغل جام سروش مهر در حالی به پایان رسید که تیم وکلای مستر به عنوان قهرمانی رسید و جام بازیکن و تیم اخلاق به عادل فردوسی پور و تیم رسانه ورزش اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار اختتامیه این دوره از مسابقات عصر پنجشنبه بین تیم های رسانه ورزش و وکلای کلاسیک در زمین شهدای شمیران برگزار شد که در پایان تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی با نتیجه 4 بر 3 برابر حریف خود به پیروزی رسید تا قهرمانی را از تیم کلاسیک بگیرد و به تیم وکلای مستر بدهد.

در این دیدار برای تیم رسانه ورزش که با حمایت شرکت نفت سپاهان - اسپیدی - در رویدادها و بازی های خود به میدان می رود، عادل فردوسی پور (2 گل)، رضا خسروی و علیرضا خلیفه گل زدند تا این تیم تنها با اختلاف گل کمتر عنوان چهارمی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

سردار آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری، رضایی معاون سازمان ورزش، مهندس یزدانی شهردار منطقه یک، دکتر علی صابری عضو شورای شهر تهران و عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، امیر درفشه رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای مرکز، مهدی اربابی رئیس هیات فوتبال شمیران، محمود کلهر، بهنام ابولقاسم پور، امیرحسین پیروانی، خانم صالحی پور مدیر تربیت بدنی منطقه یک، سیدمهدی سیدعلی مدیر ورزش های همگانی سازمان ورزش و داور لیگ برتر فوتبال و ... از جمله مهمانان ویژه دیدار اختتامیه و مراسم اهدا جام بودند.

در پایان این دوره از مسابقات که با حضور تیم های ستارگان سینما و موسیقی، رسانه ورزش، شهرداری منطقه یک، پزشکان، سردفتران، وکلای مستر و وکلای کلاسیک آغاز شده بود، تیم های مستر و کلاسیک عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و تیم شهرداری منطقه یک نیز سوم شد. امیر انتظامی از تیم کلاسیک با 9 گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد. عادل فردوسی پور بازیکن اخلاق شد و جام اخلاق نیز به تیم فوتبال رسانه ورزش اهدا شد.

اولین دوره مسابقات فوتبال اصناف و مشاغل جام سروش مهر به میزبانی شهرداری منطقه یک و مدیریت سازمان ورزش شهرداری تهران و همکاری کمیسیون ورزش کانون وکلا با حضور 7 تیم از اسفندماه سال 91 آغاز شد و روز 28 شهریورماه با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدا جام و مدال به تیم های برتر به پایان رسید.

کد خبر 2139037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha