۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۰۳

انتقاد ضمنی جلالی از انصاریفرد:

مهاجم خوب، مهاجمی است که گل بزند/ مردم تبریز حق دارند ناراحت باشند

مهاجم خوب، مهاجمی است که گل بزند/ مردم تبریز حق دارند ناراحت باشند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از بازیکنان خط حمله تیمش پس از شکست برابر داماش گفت: مهاجم خوب مهاجمی است که گل بزند؛ مهاجمی که طراز اول باشد ولی در مسابقات گل نزند، فایده ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی پس از شکست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برابر داماش گیلان در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما هرچقدر هم کار کنیم و فرصت گلزنی داشته باشیم، وقتی توپ وارد دروازه نشود، هیچ فایده ای ندارد. ما نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و شما دیدید که چند موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم ولی بچه‌های ما این فرصت‌ها را با بی‌دقتی از دست دادند.

وی افزود: من واقعا مانده‌ام در یک مسابقه این همه موقعیت ایجاد می‌کنیم و گل نمی‌زنیم و روی اشتباهات خودمان گل می‌خوریم. برابر داماش حق‌مان حتی مساوی هم نبود و باید می‌بردیم. داماش را در نیمه اول کنترل کردیم، چون می‌دانستیم چطور بازی می‌کند و در نیمه دوم هم برتری مطلق را به حریف دیکته کردیم ولی نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سئوال که "چرا با وجود داشتن مهاجمان طراز اول، هنوز مشکل گلزنی دارید"؟ گفت: مهاجم درجه یک و طراز اول نداریم. وظیفه مهاجم گلزنی است. مهاجم خوب مهاجمی است که گل بزند. مهاجمی که طراز اول باشد ولی در مسابقات گل نزند فایده ندارد.

جلالی در خصوص ناراحتی مردم تبریز از نتایج تراکتورسازی هم گفت: مردم تبریز حق دارند، از نتایج تیم ناراحت باشند. تیم آنها سال گذشته در جدول شرایط خوبی بود. با این حال ما هم زحمت می‌کشیم ولی نمی‌توانیم به پیروزی برسیم.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه موفق شد تیم تراکتورسازی را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه شهید عضدی رشت شکست بدهد.

کد خبر 2139220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha