۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷

گلایه‌های جلالی در گفتگو با مهر:

از مسئولیت شانه خالی نمی‌کنم اما خیلی بدشانسیم/ بدون کریمی هم خوب بودیم

از مسئولیت شانه خالی نمی‌کنم اما خیلی بدشانسیم/ بدون کریمی هم خوب بودیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که بعد از بازی هفته دهم مقابل داماش گیلان به طرز غیرمنتظره‌ای از مهاجمان تیمش انتقاد کرده بود، تاکید کرد: مربی نیستم که از مسئولیت شانه خالی کنم ولی واقعا بیش از حد بدشانس بوده‌ایم.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقادهای خود از مهاجمان تراکتورسازی پس از باخت برابر داماش گفت: وقتی همه چیز در طول بازی خوب پیش می‌رود و فقط در زدن ضربات آخر مشکل دارید این آزار دهنده است. تمام چشمانی که این بازی را دنبال کردند متوجه شدند که با وجود فضای سنگین ورزشگاه و کیفیت بد زمین ما چقدر خوب بازی کردیم.

وی اضافه کرد: ما پنج، شش تغییر در ترکیب تیم داشتیم ولی موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که این خیلی مهم است. من بعید می‌دانم که از نظر موقعیت‌سازی در لیگ هیچ تیمی مثل ما عمل کرده باشد. در همین دیدار برابر داماش پنج موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا در غیاب کریمی کار برای تیم شما دشوارتر نخواهد شد، گفت: کریمی در این فصل خوب بازی کرده و واقعا بازیکن موثری برای تیم ما بوده است ولی این مصدومیت باعث شده که او را برای چند هفته در اختیار نداشته باشیم. البته این را بگویم که در نبود ایشان هم توانستیم بازی قابل قبولی را انجام دهیم که این ظرفیت بالای تیم ما را نشان می‌دهد ولی در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم.

جلالی در این باره ادامه داد: شما بازی با ملوان را ببینید که ما چقدر موقعیت از دست داده بودیم. این موضوع برای ما آزار دهنده شده است. من مربی نیستم که از مسئولیت شانه خالی کنیم ولی واقعا بیش از حد بدشانس بوده ایم. البته تمام کردن هم بخشی از بازی است و انرژی زیادی را در تمرین صرف این کار می‌کنیم تا روند خود را تغییر دهیم.

بازی حساس با نفت در انتظار تراکتورسازان است. سرمربی تراکتورسازی در این باره خاطرنشان کرد: به طور حتم برای این دیدار تغییراتی را در بخش تاکتیکی و آرایش تیمی خواهیم داشت. چند بازیکن ما که سرماخورده بودند به این دیدار می‌رسند. هواداران بدانند که اگر نفت را ببریم به عنوان یک مدعی بزرگ مطرح خواهیم شد. من از همه هواداران می‌خواهم که فضا را برای ما آرام کنند و در طول بازی به حمایت از تیم بپردازند.

وی با اشاره به مشکلات تراکتورسازی در بازی‌های خانگی تصریح کرد: بیشترین مشکلات ما به همان تمام کنندگی تیم باز می‌گردد. باید در این باره خیلی تمرین کنیم و تمرکز لازم را در دیدارها داشته باشیم. این مشکل را باید هر چه سریعتر رفع کنیم.

 

 

 

کد خبر 2140184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha