۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۱

محمد نصرتی در گفتگو با مهر:

تراکتورسازی دنبال تاکتیک جدیدی باشد/ طرفداران حق دارند اعتراض کنند

تراکتورسازی دنبال تاکتیک جدیدی باشد/ طرفداران حق دارند اعتراض کنند

مدافع با سابقه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر این نکته که حریفان این تیم در تبریز برای نباختن به میدان می‌روند، گفت: در همه بازی‌ها این شرایط حاکم است و باید ایده بهتری داشته باشیم و تاکتیک جدید را اتخاذ کنیم.

محمد نصرتی در گفتو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار این تیم برابر نفت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: نفت تیم خیلی خوبی است. آنها مربی جوانی دارند ولی موفق عمل کرده اند. من خودم چندین سال با گل‌محمدی همبازی بودم. تیم آنها واقعا خوب بازی می‌کند. این تیم در جدول رده‌بندی بالای سر ما قرار دارد و باید ببریم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. ما بازی با داماش را از دست دادیم و باید امتیازات این دیدار را کسب کنیم تا شرایط خود را تغییر دهیم.

این بازیکن در خصوص نوسانات فراوان تراکتورسازی در فصل جاری گفت: در ده هفته گذشته ما تنها در بازی اول خوب نبودیم ولی بقیه دیدارها را خوب کار کردیم. حتی بازی خانگی برابر سایپا را نیز برنده شدیم. متاسفانه همه تیم‌ها در تبریز برای نباختن به میدان می‌آیند و این کار ما را سخت کرده است. ما باید ایده بهتری داشته باشیم و یک تاکتیک جدید داشته باشیم. حریفان ما را آنالیز می‌کنند و باید به دنبال راهکار دیگری داشته باشیم.

نصرتی در خصوص انتقادهای طرفداران تراکتورسازی در دیدارهای خانگی عنوان کرد: به نظرم آنها حق دارند چون که ما دو سال نایب قهرمان شدیم و هواداران از همان هفته اول به دنبال صدر جدول هستند. البته از همه هوداران می‌خواهم که ما را حمایت کنند. تشویق‌های منفی آنها باعث می‌شود تیم متضرر شود.

مدافع تراکتورسازی درباره مشکلات مالی این تیم و تصمیم بازیکنان برای اعتصاب در تمرین گفت: این یک مشکل عمومی است و همه تیم‌ها دچار مشکل شده‌اند و به نوعی اپیدمی شده است. ما اعتصاب نکرده بودیم و یک جلسه درون خانوادگی داشتیم که امیدورایم با تلاش مسئولان باشگاه مشکلات حل شود.

کد خبر 2141781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha