۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۵۹

ویسی:

بازیکنان استقلال خوزستان از موقعیتها استفاده نمی کنند/ 11 گل را در شروع مجدد خوردیم

بازیکنان استقلال خوزستان از موقعیتها استفاده نمی کنند/ 11 گل را در شروع مجدد خوردیم

شیراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بازیکنان تیم ما از موقعیتهای خود به خوبی استفاده نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه جمعه پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در وزشگاه حافظیه این شهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی خوبی بود و با توجه به شرایط نامناسب زمین نمی توانستیم بهتر از این بازی کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان موقعیتهای صد درصد گل را از دست دادند و زمانی که تیمی در خانه حریف بازی کرده و از موقعیتهای استفاده نکنند شکست خواهند خورد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه بیشترین گلهای دریافتی این تیم از شروع مجدد بوده، افزود: تا امروز 15 گل خوردیم که 11 گل آن در شروع مجدد بازی بوده است.

ویسی گفت: استقلال خوزستان بازی قابل قبولی ارائه می کند اما در کسب نتیجه مشکل داریم ضمن اینکه باید به این نکته توجه داشت که 20 تن از بازیکنان ما جدید هستند و با برنامه ریزی مناسب به هماهنگی بهتری دست خواهند یافت.

وی درخصوص نتایج متفاوت این تیم در بازیهای مختلف نیز بیان کرد: سپاهان تیم قدرتمندی در آسیا محسوب می شود که بازنده شدن در مقابل این تیم چیزی از ارزشهای استقلال خوزستان کم نمی کند اماطی بازیهای آینده با کسب هماهنگی بیشتر شاهد موفقیتهای این تیم خواهیم بود.
 

کد خبر 2139233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha