۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۴

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلالی‌ها بدنسازی کردند/ گشت و گذار آبی‌ها در مرکز خرید آی پارک

استقلالی‌ها بدنسازی کردند/ گشت و گذار آبی‌ها در مرکز خرید آی پارک

اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز در سالن بدنسازی که در جنب هتل لکزینگتون واقع شده، به مدت یک ساعت تمرین بدنسازی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم استقلال، صبح امروز در سالن بدنسازی که در جنب هتل لکزینگتون واقع شده است، تمرین بدنسازی کردند. این تمرین از ساعت 11:15 شروع شد و یک ساعت هم به طول انجامید.

همچنین با صلاحدید کادرفنی، تمرین نوبت عصر تیم تعطیل اعلام شد. البته مسئولان تیم اف‌سی سئول اعلام کرده بودند که امروز می‌توانند زمین چمن مصنوعی در اختیار استقلال قرار دهند که با صلاحدید کادرفنی مقرر شد، تمرین امروز تعطیل و از فردا تمرینات تیم برای دیدار روز چهارشنبه آغاز شود.

بر اساس اعلام سایت باشگاه استقلال، این تیم ساعت 16:30 روزهای یکشنبه و دوشنبه در زمینی که در مجاورت استادیوم بازی این تیم برابر اف‌سی سئول قرار دارد، تمرین می‌کند و روز سه‌شنبه هم به مدت یک ساعت در ورزشگاه محل بازی دو تیم تمرین خواهد داشت.

بعد از تعطیلی تمرین نوبت عصر آبی‌ها، بازیکنان این تیم با یک دستگاه اتوبوس راهی مرکز خرید آی‌پارک که یکی از بزگترین مراکز خرید سئول است، شدند و به گشت و گذار و خرید پرداختند.

تیم‌های اف سی سئول و استقلال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 2139799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha