۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳

بازی‌های کشورهای اسلامی- اندونزی/

تمرین ملی پوشان کاراته در پالم بانگ برگزار شد/ رضایت کادر فنی از آمادگی کاراته‌کاها

تمرین ملی پوشان کاراته در پالم بانگ برگزار شد/ رضایت کادر فنی از آمادگی کاراته‌کاها

 اعضای تیم ملی کاراته ایران که عصر چهارشنه برای حضور در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی راهی اندونزی شده‌اند، ساعاتی قبل دومین تمرین خود را در این کشور برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این تیم روز جمعه اولین تمرین خود را در حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک انجام داد و امروز صبح نیز دومین جلسه تمرین خود را برگزار کرد. در این تمرین ملی‌پوشان بعد از گرم کردن بدنها به مرور فن پرداختند که مشخصه بارز این تمرین شور نشاط و آمادگی بالای نفرات بود.

مسعود رهنما در این خصوص به مهر گفت: اعضای تیم ملی آمادگی خوبی دارند و در این چند روز باقی مانده تا شروع مسابقات نیز ضمن هماهنگی با آب و هوا، آخرین مراحل تمرینی را پشت سر خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: در بین اعضای تیم مشکل اضافه وزن نداریم و از مدت‌ها قبل وزن نفرات تیم تحت کنترل بود. اکنون نیز که زمان شروع مسابقات فرا رسیده، از این بابت مشکلی نداریم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان گفت: همه اعضای تیم در طول مدت اردوهای آمادگی تلاش خود را انجام داده و اکنون با آمادگی خوبی در اندونزی حضور دارند. آنها برای کسب موفقیت و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی هر چه در توان دارند، در مسابقات به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کاراته در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی فردا یکشنبه قرعه کشی شده و از روز دوشنبه آغاز می‌شود.

 

کد خبر 2139323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha