۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۹

بازی‌های کشورهای اسلامی - اندونزی/

هروی: آماده شروع مسابقات هستیم/ کاراته‌کاها میدان دشواری پیش رو دارند

هروی: آماده شروع مسابقات هستیم/ کاراته‌کاها میدان دشواری پیش رو دارند

مربی تیم ملی کاراته ایران با تاکید بر آمادگی ملی پوشانش برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: با توجه به حضور برخی قدرت‌های این رشته در اندونزی، کاراته‌کاهای ما کار دشواری برای رسیدن به سکوی قهرمانی خواهند داشت.

شهرام هروی در خصوص وضعیت تیم ملی کارانه ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، ضمن بیان مطلب فوق افزود: شرایط خوبی در اندونزی فراهم است و تمرینات با نشاطی را برای هماهنگی با شرایط آب و هوایی پشت سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: تا کنون چند مرحله اردوی آماده سازی را برای حضور در این رویداد پشت سرگذاشته و مبارزه کاراته کاهای ما روی تاتامی لیگ جهانی استانبول نیز سبب شد تا آنان در شرایط مسابقه قرار گیرند.

مربی تیم ملی در مورد کیفیت این رقابتها هم خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان استقبال مناسبی از این رقابتها به عمل آورده‌اند و یقین دارم مبارزات خوبی را از کاراته‌کاهای حاضر در بازی‌های کشورهای اسلامی شاهد خواهیم بود..

اعضای تیم ملی کاراته بعد از دومین تمرین خود در اندونزی

وی همچنین اضافه کرد: نمی‌توان حضور کاراته کاهای قدرتمند از کشورهایی چون ترکیه، جمهوری آذربایجان، مصر و ... را در بازی‌‎های کشورهای اسلامی نادیده گرفت. معتقدم رقابت با حریفان و کسب مدال کار ساده ای برای ما نخواهد بود.

هروی در پایان گفت: کاراته همیشه در مسابقاتی در این سطح نمایش خوبی ارائه داده و مدال‌های با ارزشی هم کسب کرده است. امیدوارم اعضای تیم با درک شرایط مسابقات کشورهای اسلامی با تمام توان مبارزه کرده و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاراته‌های ایران در سومین دوره بازی‌های کشورهای از روز دوشنبه کار خود را در اندونزی آغاز می‌کنند.

کد خبر 2139330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha