۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۴۸

امانی در گفتگو با مهر:

13 هزار دانش آموز دامغانی آغاز سال تحصیلی را جشن می گیرند/ 1200 دانش آموز در پایه اول ابتدایی

13 هزار دانش آموز دامغانی آغاز سال تحصیلی را جشن می گیرند/ 1200 دانش آموز در پایه اول ابتدایی

دامغان – خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان با بیان اینکه مدارس این شهرستان سال تحصیلی جدید را با 13 هزار دانش آموز دامغانی شروع می کنند، گفت: جشن آغاز سال تحصیلی جدید اول مهر ماه در تمامی مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

محمد علی امانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه جشن آغاز سال تحصیلی 92-93 دانش آموزان دامغانی در روز دوشنبه اول مهرماه همزمان با آغاز بازگشایی مدارس در سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: این تعداد دانش آموز در 108 مدرسه به تحصیل مشغول خواهند شد.

وی با یادآوری اینکه در سال تحصیلی جدید مدارس دو نوبته در دامغان نداریم و تمام مدارس ما اعم از ابتدایی و راهنمایی و متوسطه یک نوبته خواهد بود خاطرنشان ساخت: یک هزار و 200 دبیر و معلم برای سال تحصیلی جدید در سطح مدارس شهری و روستایی شهرستان دامغان سازماندهی شدند.

دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان همچنین از راه اندازی سه مدرسه جدید در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: سه  مدرسه جدید شامل دو مدرسه تیزهوشان متوسطه اول راهنمایی و مدرسه ایثارگران خواهران الزهراء (س) با اخذ مجوز از وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان راه اندازی خواهد شد.

امانی با بیان اینکه جشن شکوفه ها نیز در روز 31 شهریور در دامغان برگزار خواهد شد افزود: یک هزار و 200 دانش آموز دامغانی پایه اول ابتدایی وارد این مدارس می شوند و سال تحصیلی خود را برای نخستین بار جشن می گیرند.

وی گفت: تمام مقدمات و تمهیدات برای آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس شهرستان دامغان فراهم شد و با توجه به اینکه کمبود فضای آموزشی در شهرک گلستان و سایت مسکن مهر که بیشترین دانش آموز را دارند وجود دارد تمام تلاش ها بکار گرفته شده که این مشکل به نحوی برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان در خاتمه تصریح کرد: باید گفت کمبود فضای آموزشی در شهرستان دامغان با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی، مسئولان آموزش و پرورش را رنج می دهد که امیدورایم این موضوع با همراهی و همکاری مسئولان برطرف شود.

کد خبر 2139890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha