۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا/

تیم فوتبال زیر 16 سال پس از سفری طولانی وارد لاهور شد

تیم فوتبال زیر 16 سال پس از سفری طولانی وارد لاهور شد

تیم فوتبال زیر 16 سال ایران پس از سفری 17 ساعت از مسیر تهران - دوبی - لاهور، ساعت سه بامداد امروز وارد فرودگاه علامه اقبال لاهوری شهر لاهور شد و مورد استقبال خبرنگاران و عکاسان پاکستانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در بدو ورود تیم زیر 16 سال ایران، مسئولان فدراسیون فوتبال پاکستان از جمله رئیس دپارتمان تشریفات این فدراسیون با انداختن گل به گردن بازیکنان و کادر تیم زیر 16 سال ایران، به گرمی از آنها استقبال کردند.

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران پس از خروج از فرودگاه با پرسش‌های متعدد خبرنگاران پاکستانی رو به رو شد و به سوالات آنها پاسخ داد. قنبرپور در پاسخ به سوالات مختلف خبرنگاران در مورد میزبانی و شرایط تیم کشورمان برای حضور در این مسابقات ضمن ابراز رضایت از میزبانی پاکستانی‌ها از آمادگی کامل تیم ایران خبر داد.

تمرینات تیم کشورمان از ساعت 17 امروز دوشنبه به وقت محلی آغاز می‌شود و از ساعت 16 روز سه‌شنبه نیز تیم زیر 16 سال ایران در ورزشگاه پنجاب تمرین رسمی خود را پیش از بازی با سریلانکا برگزار خواهد کرد. این بازی در چارچوب رقابتهای مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2141506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha