۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۸

حسنوند:

بوشهر بابت سنگری به نام انرژی هسته‌ای به خود می بالد

بوشهر بابت سنگری به نام انرژی هسته‌ای به خود می بالد

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: بوشهر مقاوم بر خود می‌بالد که سنگری به نام انرژی هسته‌ای را در خود جای داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند عصر دوشنبه در آیین تحویل موقت نیروگاه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس اظهار داشت: لازم است یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و سنگرسازان بی سنگر را گرامی بداریم و افتخار می‌کنیم در چنین ایامی که یادآور افتخار و سربلندی ملت مقاوم ایران است برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی افزوده شد.

وی افزود: امروز روز جشن و سربلندی ملت مومن و انقلابی ایران و روز تایید توانمندی متخصصان ایرانی است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز روز به رسمیت شناختن حق ملی انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است و روز جشن ملتی است که "خواستن توانستن است" را تعبیر و به جهان اثبات کرد که می‌تواند روی پای خود بایستد.

حسنوند تصریح کرد: امروز روزی است که خودباوری دانشمندان ایران اسلامی به اثبات رسیده و امیدوار هستیم هر روز شاهد موفقیت و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

وی گفت: بوشهر مقاوم بر خود می‌بالد که سنگری به نام انرژی هسته‌ای را در خود جای داده و مردم این استان نیروگاه را همانند جان خود حفظ می‌کنند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: به نمایندگی از مردم و مسئولان استان بوشهر اعلام می کنم از شما مسئولان صنعت هسته‌ای برای شتاب بخشیدن به این طرح عظیم و پیشرفت در مراحل بعدی حمایت می‌کنیم.

وی یادآور شد: دانشمندان و متخصصان ارزشمند صنعت هسته‌ای کاری بزرگ انجام دادند و راه و مسیر شهدای گرانقدر را تداوم بخشیدند که افتخاری عظیم است.

در این آیین باشکوه، شركت اتم استروي اكسپورت روسي كه پيمانكار راه‌اندازي اين نيروگاه است به طور موقت نيروگاه اتمي بوشهر را به ايران تحويل داد.

 

کد خبر 2141622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha