۱ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۱۵

صفایی‌بوشهری:

نیروگاه اتمی بوشهر موجب تغییرات در معادلات سیاسی جهان می‌شود

نیروگاه اتمی بوشهر موجب تغییرات در معادلات سیاسی جهان می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: همکاری صمیمانه بین دو کشور همسایه ایران و روسیه در ساخت نیروگاه اتمی بوشهر موجب تغییراتی جدی در معادله علمی، سیاسی و فرهنگی جهان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری عصر دوشنبه در آیین تحویل موقت نیروگاه تمی بوشهر به ایران اظهار داشت: علم و فن آوری یک هدیه ویژه الهی است به انسان .

وی افزود: علم موجب پیشرفت، تمدن، اقتدار می‌شود و انسان را در مسیر دانش بنیان سوق می‌دهد و در برابر آن جهل عامل ایستایی می‌شود.

صفایی عنوان کرد: سردمداران سلطه نیز از ابتدا به ارزش علم آگاه بوده اند و این حرکت ایران خود دفاع مقدس علمی بود در برابر تهاجم دشمنان، امروز دنیا به دنبال علم برای پیشرفت تمام جهانیان است اما جهان سلطه به دنبال علم برای بلند شدن در برابر دیگر کشور ها است.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت آثار هدایت رهبری و تلاش دانشمندانمان است گفت: نیروگاه اتمی بوشهر آغازی برای یک کار عظیم در تاریخ علم ایران و جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: بوشهر یک همکاری صمیمانه بین دو کشور ایران  و روسیه است و این همکاری موجب ایجاد تغییرات جدی علمی، سیاسی و فرهنگی در جهان می شود که جهان سطله خواستار اختلال در بین این تعامل است.

صفایی بوشهری  بیان کرد: در دین ما استفاده صلح آمیز در همه زمینه ها است و ما به آن پایبند خواهیم بود زیرا آنهایی که سلاح آفریدند و جنایت کردند برای همیشه منفور ماندند.

کد خبر 2141634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha