۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۵۷

پرويزي:

نگاه به شوراهاي اسلامي اصلاح شود

 نگاه به شوراهاي اسلامي اصلاح شود

بجنورد - خبرگزاري مهر: استاندار خراسان شمالي با بيان اين كه شوراهاي اسلامي به منظور واگذاري امور به مردم تشكيل شد گفت: نگاه به شوراهاي اسلامي بايد اصلاح شود چرا كه هنوز اين هدف به طور كامل محقق نشده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سيدعلي اكبر پرويزي در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي بجنورد عنوان كرد: دولت بايد در تامين هزينه هاي مركز استان خراسان شمالي به شهر بجنورد بيشتر كمك و توجه كند.

وي اظهار داشت: بجنورد به عنوان مركز استان، مشكلاتي بيش از ديگر شهرهاي استان دارد كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالي گفت: هزينه هايي كه به خاطر مركزيت استان به شهر بجنورد تحميل شده بايد از سوي دولت جبران شود و شوراهاي شهر نيز كمك كار مردم و شهردراي در افزايش درآمد شهري باشند.

وي افزود: آغاز كار چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا با فعاليت دولت تدبير و اميد همزمان شده و اين همزماني فرصت بيشتري را براي خدمت به مردم فراهم كرده است.

پرويزي هدف از تشكيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا را در دولت اصلاحات واگذاري امور به مردم دانست و اظهار كرد: با گذشت سه دوره از فعاليت شوراهاي اسلامي، هنوز اين هدف به طور كامل محقق نشده است.

به گفته وي براي تحقق اين هدف لازم است نگاه به شوراهاي اسلامي تغيير كند.

پرویزی همچنين در نشست با تعدادی از فعالان سیاسی استان اظهار کرد:‌ در انتخاب مدیران به هیچ وجه ملاحظات سیاسی را مد نظر قرار نمی‌دهم بلکه به شایستگی افراد توجه خواهد شد.

وی افزود: یک مدیر خوب و موفق باید برای عبور از خود مدیری قوی و قابل قبول تربیت کند.

پرویزی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در تصمیم‌گیری‌ها به مشورت مشاوران امین و درستکار نیازمندیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: سلامت، پاک دستی و اعتقاد به برنامه‌های دولت تدبیر و امید از شاخص‌های انتخاب مدیران است.

وی ادامه داد: رفتارها و حرکت‌ها نباید تبلیغاتی و شعارگونه باشد بلکه مردم باید اثر کار مدیران را لمس کنند.

پرویزی اظهار کرد: به فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها اختیار کافی و لازم داده می‌شود تا بتوانند امورات را پیش ببرند.

تعدادی از فعالان سیاسی خراسان شمالی در این نشست نقطه نظرات خود را برای توسعه استان مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سيدعلي اكبر پرويزي اواخر شهريور ماه امسال به عنوان هفتمين استاندار خراسان شمالي جايگزين محمود احمدي بيغش شد.

کد خبر 2142370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha