۳ مهر ۱۳۹۲، ۳:۵۷

گالاتاسرای فاتح تریم را برکنار کرد/ مانچینی گزینه اصلی ترک ها

گالاتاسرای فاتح تریم را برکنار کرد/ مانچینی گزینه اصلی ترک ها

سومین حضور فاتح تریم روی نیمکت گالاتاسرای بعد از اینکه سران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با این سرمربی گرفتند به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه گالاتاسرای بعد از جلسه ای دو ساعته با فاتح تریم در اقدامی ناگهانی با سرمربی خود قطع همکاری کرد. گفته می شود این تصمیم بعد از اینکه تریم پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله با این باشگاه را رد کرد اتخاذ شد.

تریم اخیرا برای سومین بار هدایت تیم ملی ترکیه را هم بع عهده گرفته و جانشین عبدالله آوچی شده است. البته قرارداد تریم تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل است و قرار است سران فدراسیون فوتبال ترکیه بعد از آن یک سرمربی دائمی استخدام کنند.

گالاتاسرای هم اکنون در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول ترکیه قرار دارد، البته آنها یک بازی کمتر انجام داده چرا که دیدار این هفته آنها مقابل بشیکتاش به دلیل هجوم و درگیری تماشاگران نیمه کاره رها شد. تریم فصل گذشته گالا را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و با کمک دیدیه دروگبا و وسلی اسنایدر دو ستاره تیمش به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.

روبرتو مانچینی اصلی ترین گزینه جانشینی فاتح تریم روی نیمکت گالاتاسرای است و حتی تعداد زیادی از رسانه های ایتالیایی و ترکیه ای اعلام کرده اند سرمربی اسبق منچسترسیتی هم اکنون برای انجام مذاکرات با سران باشگاه گالاتاسرای در استانبول به سر می برد.

کد خبر 2142478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha