۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

فاتح تریم:

باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم/ رئال برای فتح لیگ قهرمانان می‌جنگد

باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم/ رئال برای فتح لیگ قهرمانان می‌جنگد

سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است اما معتقد است کیفیت رئال مادرید بسیار بالاتر از کیفیت تیمش بوده و رئال با این پیروزی بسیار به نیمه نهایی نزدیک شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاتح تریم در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: با وجود تلاش زیاد و تمرینات سخت انتظار نداشتیم چنین گل هایی را دریافت کنیم. در چنین بازی هایی باید میزان اشتباهات خود را به حداقل برسانید. رئال مادرید تیم برتر میدان بود و من این را قبول دارم. بازی برگشت در استانبول بسیار سخت خواهد بود. امیدوارم بودیم با دست پر به خانه برگردیم اما این طور نشد. البته بازیکنان من تمام تلاششان را کردند.

تریم در ادامه افزود: فوتبال ترکیه باید بداند در این سطح از فوتبال وقتی موقعیت گلی داشتید باید حتما آن را به ثمر برسانید. نباید دیگر احساساتی فکر کنیم و عمل کنیم. اگر موقعیت های خود را در این بازی به گل تبدیل می کردیم اکنون با یک یا دو گل زده در خانه حریف به ترکیه برمی گشتیم و امید بسیار زیادی داشتیم. یک گل در نیمه اول می توانست کاملا شرایط ما را تغییر دهد. اما متاسفانه مقابل تیم قرار گرفتیم که هدفش فتح لیگ قهرمانان در این فصل است. باید فقط به آنها تبریک بگویم. کیفیت بین دو تیم برابر نبود و بنابراین نمی شد برنامه های تاکتیکی که می خواستیم در زمین پیاده شود. ما هفته بعد تلاش خود را انجام می دهیم اما رئال به نیمه نهایی نزدیک شده است. بازی مقابل رئال مادرید وقتی 3 گل عقب هستید آسان نیست اما ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

دیدار دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با پیروزی 3 بر صفر رئال به پایان رسید.

کد خبر 2025584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha