۱۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/

گالا به دنبال خلق شگفتی در "سانتیاگو برنابئو"/ مورینیو به رفقای قدیمی رسید

گالا به دنبال خلق شگفتی در "سانتیاگو برنابئو"/ مورینیو به رفقای قدیمی رسید

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: رویارویی رئال مادرید با گالاتاسرای از یک سو و تقابل "خوزه مورینیو" با "دیدیه دروگبا" و "وسلی اسنایدر" از سوی دیگر، نبرد چهارشنبه شب این دو تیم را جذاب‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان گالاتاسرای ترکیه است.

برای رئال مادرید که به دنبال کسب دهیمن قهرمانی خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست، این بهترین فرصت است تا با از پیش رو برداشتن گالاتاسرای، رهسپار مرحله نیمه نهایی شود. البته گالا در دیدار قبل مقابل شالکه نشان داد که از توان بالایی برخوردار است ضمن اینکه "فاتح تریم" مربی کارکشته‌ای است و مرد روزهای بزرگ به حساب می‌آید.

بازگشت "حمیت آلتین تاپ" و "وسلی اسنایدر" به "سانتیاگو برنابئو" از نکات جالب توجه این بازی خواهد بود. البته رویارویی "خوزه مورینیو" با "دیدیه دروگبا" و "اسنایدر" که پیش از این در چلسی و اینتر با آنها سابقه همکاری داشته، خود می‌تواند به جذابیت‌های این بازی بیفزاید.

دروگبا در سپتامبر 2003 با تیم المپیک مارسی در سانتیاگو برنابئو به میدان رفته و حتی گل نخست تیمش را هم به ثمر رسانده است اما نماینده فرانسه در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خورده است.

وی در این خصوص گفت: "این برای من اتفاق خیلی ویژه‌ای خواهد بود. من هرگز آن را روز را فراموش نخواهم کرد. آن بازی برای من بسیار اهمیت داشت. برای من بازی در زمین یعنی پیدا کردن فرصت برای برد."

 

 

کد خبر 2025036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha