۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸

ژوزه مورینیو:

بهتر از اینکه حمله کنیم، دفاع کردیم/ در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

بهتر از اینکه حمله کنیم، دفاع کردیم/ در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

سرمربی پرتغالی رئال مادرید بعد از پیروزی قاطعانه تیمش مقابل گالاتاسرای در کنفرانس خبری از عملکرد تیمش تمجید کرد اما به آنها هشدار داد هنوز هیچ چیز تمام نشده و نباید حریف خود را در دیدار برگشت دست کم بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: به نظرم ما با تمام احترامی که در بازی برای گالاتاسرای قائل بودیم مقابل این تیم کاملا جدی بازی کردیم. می دانستیم آنها تیم خوبی هستند و مهاجمان بسیار خوبی در اختیار دارند بنابراین خیلی خوب دفاع کردیم. از نظر من ما بهتر از اینکه اینکه کنیم دفاع کردیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم چون چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم اما در خط دفاع همه چیز عالی بود.

مورینیو در مورد بازی برگشت گفت: اگر ما در بازی برگشت یک گل به ثمر برسانیم آنها برای صعود باید 5 گل به ما بزنند اما من در فوتبال آنقدر چیزهای عجیب و غریب دیده ام که این اتفاقات مرا متعجب نمی کند. ما باید بازی برگشت را کاملا جدی بگیریم، این تنها راه صعودمان به دور بعدی است. آنها هر کاری برای جبران این نتیجه انجام خواهند داد، من فاتح تریم را می شناسم او این کار را خواهد کرد.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید در پایان گفت: بعد از پایان بازی پیش اسنایدر و دروگبا رفتم، آنها مثل یک خانواده برایم هستند. نه در طول 90 دقیقه، آنها خانواده من هستند.

دیدار دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با پیروزی 3 بر صفر رئال به پایان رسید.

کد خبر 2025575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha