۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

در یک شانزدهم نهایی/

صبای قم در جام حذفی فوتبال کشور حریف نفت امیدیه شد

صبای قم در جام حذفی فوتبال کشور حریف نفت امیدیه شد

قم - خبرگزاری مهر: نفت امیدیه اهواز حریف تیم فوتبال صبای قم در دور پنجم مسابقات امسال جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در حالی با برنامه ریزی متولیان برگزاری این رقابت ها به انجام رسید که برندگان این دیدارها به مصاف تیم های لیگ ‌برتری می‌روند.

دیدارهای مرحله چهارم مسابقات امسال جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در حالی برگزار شد که در این بین شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم منتظر مشخص شدن برنده دیدار تیم های نفت امیدیه اهواز و گیتی پسند اصفهان بودند که در نهایت حریف آنها در یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور تیم فوتبال نفت امیدیه اهواز شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان مرحله چهارم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با رقابت تیم‌های حاضر در این مرحله در حالی در شهر های مختلف کشورمان برگزار شد که در یکی از مهمترین دیدارهای این مرحله تیم نفت امیدیه اهواز میزبان تیم فوتبال صنایع گیتی پسند اصفهان بود و برابر مهیمان خود صاحب برتری شد.

تیم فوتبال نفت امیدیه اهواز در حالی در مرحله چهارم مسابقات جام حذفی فوتبال بشگاه های کشور به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت که نفتی ها به دلیل محرومیت تیم استقلال اهواز از سوی کمیته انضباطی به صورت خودکار به مرحله چهارم آمده بودند و تیم گیتی پسند اصفهان نیز با برتری پرگل شش بر یک مقابل تیم پیروزی گرمسار جواز حضور در این مرحله را کسب کرده بود.

بدین ترتیب تیم های فوتبال نفت امیدیه اهواز و گیتی پسند اصفهان در حالی در مرحله چهارم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور به میزبانی نفت امیدیه به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه تیم نفت امیدیه اهواز در پایان وقت‌های عادی با با گل‌های علی فتحی و علی بختیاری‌زاده به برتری دو بر صفر رسید تا راهی یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شود.

بدین ترتیب و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری رقابت های جام حذفی، دیدار تیم های فوتبال صبای قم و نفت امیدیه اهواز از مرحله پنجم یا یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در یکی از روزهای اول یا هفتم آبان ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم برگزار می شود و دو تیم در شرایطی در قم  به مصاف یکدیگر می‌روند که برنده آنها نیز با برنده مسابقه مس کرمان و شهرداری دزفول بازی می کند.
 

کد خبر 2142763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha