۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست استقلال برابر اف‌سی سئول در پایان نیمه اول/ آبی‌ها تیم برتر میدان بودند

شکست استقلال برابر اف‌سی سئول در پایان نیمه اول/ آبی‌ها تیم برتر میدان بودند

تیم فوتبال استقلال با وجود ارائه یک بازی منطقی و برتری نسبی که نسبت به تیم اف‌سی سئول در مرحله رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت، در پایان نیمه نخست مقابل این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از دیدارهای دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تیم‌های اف سی سئول و استقلال برگزار کردند. در این بازی که از ساعت 14 در ورزشگاه جام‌جهانی سئول در حال برگزاری است، تیم میزبان در پایان نیمه نخست با یک گل از استقلال پیش افتاد. تنها گل این تیم را دامیانووچ در دقیقه 39 به ثمر رساند.

استقلال ایران که با ترکیب بازی با بوریرام در این مسابقه به میدان آمده بود و تنها نظری را جانشین حیدری کرد، در دقایق ابتدایی این نیمه به دنبال کنترل حریف بود و با گماردن محمد قاضی در پیشانی خط حمله و قرار گرفتن نظری پشت سر وی، چشم به ضد حمله داشت.

نخستین جرقه مسابقه توسط استقلال زده شد. بعد از اینکه آبی‌پوشان پایتخت توانستند سیاه و مشکی را در دقایق اولیه کنترل کنند، به بازی رو به جلو روی آوردند و در دقیقه 15 بازی بود شوت از راه دور نکونام را دروازه‌بان حریف مهار کرد. این شروعی بر حملات دو تیم در نیمه نخست بود.

بعد از این صحنه استقلالی‌ها بهتر از میزبان ظاهر شدند و در دقیقه 23 روی شوت راه دور نکونام که این بار با پای چپ نواخته شد بار دیگر خطرساز شدند. در دقیقه 27 این دیدار هم قاضی می‌توانست روی ضد حمله موثر واقع شود که مدافع حریف به موقع توپ را دفع کرد.

تیم اف‌سی سئول که تحت تاثیر بازی خوب استقلال قرار گرفته بود، در زمین ناهموار ورزشگاه جام جهانی سئول به توپ‌های مستقیم و ارسال‌های جناحین دل بسته بود که فشاری روی دروازه استقلال وارد نکرد. در دقیقه 32 بازی روی یک ضربه کرنر بار دیگر نکونام از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد تا سومین موقعیت استقلال روی ضربه او حاصل شود.

این نیمه با برتری نماینده ایران رو به پایان بود که در دقیقه 39 میزبان روی نخستین حمله خود به گل رسید. دامیانوویچ بعد از اینکه رحمتی دو بار توپ را ریباند کرد، با یک ضربه سر توپ را درون دروازه قرار داد. یک دقیقه بعد میزبان روی ضد حمله‌ای دیگر تا آستانه گلزنی پیش روفت که مهاجم تیم سئول توپ را به بالای دروازه زد. بعد از این دو صحنه اتفاق دیگری روی دروازه دو تیم رخ نداد تا این نیمه با یک گل به سود سئول خاتمه یابد.

استقلال در نیمه نخست این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، محمد قاضی، پژمان نوری و محمدمهدی نظری به میدان رفت.

کد خبر 2142916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha