۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

برد پرگل گوانگجو در زمین کاشیوا/ لیپی در نیمه مربیان توفان به پا کرد

برد پرگل گوانگجو در زمین کاشیوا/ لیپی در نیمه مربیان توفان به پا کرد

در نخستین دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه هیتاچی شهر کاشیوا برگزار شد، تیم گوانگجو اورگرانده برابر میزبان خود کاشیوا به برتری پرگل دست یافت تا شانس خود را برای حضور در فینال این مسابقات بسیار بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از ظهر امروز چهارشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های کاشیوا ریسول ژاپن و گوانگژو اورگرانده چین آغاز شد. در این بازی که در ورزشگاه هیتاچی شهر کاشیوا برگزار شد، تیم گوانگجو با نتیجه 4 بر یک از سد حریف خود گذشت تا گام بلندی را برای حضور در فینال بردارد.

نیمه اول این بازی با یک گل به سود کاشیوا ریسول  خاتمه یافت. "یورگ واگنر" در دقیقه 10 تنها گل این نیمه را به سود تیم کاشیوا به ثمر رساند اما با شروع نیمه دوم این شاگردان مارچلو لیپی بودند که توفانی ظاهر شدند و در دقیقه 58 روی ضربه موریکویی کار را به تساوی کشاندند.

این پایان حملات تیم گوانگجو نبود و با تدابیری که مارچلو لیپی اندیشیده بود، این تیم چینی در دقیقه 67 توسط داریو لئوناردو کونکا به گل دوم هم رسید و در دقیقه 82 نیز الکسون گل سوم را به ثمر رساند. آخرین گل تیم گوانگجو را نیز موریکویی در دقیقه 90 به ثمر رساند تا کار حریف یکسره شود.

دیدار برگشت این دو تیم هفته آینده به میزبان گوانگجو برگزار می‌شود.

کد خبر 2142972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha