۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

کریمی:

دفاع مقدس سندي بر اثبات پايبندي مردم به ولايت است

دفاع مقدس سندي بر اثبات پايبندي مردم به ولايت است

سمنان - خبرگزاری مهر: عضو كميسيون امنيت ملی و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: دوران دفاع مقدس سندي در اسلام براي اثبات پايبندي مردم به ولايت و امام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود كريمي صبح چهارشنبه در همايش بصيرتي كه با حضور بسيجيان و مسئولان ادارات در حسينيه شهداي سپاه ناحيه سمنان برگزار شد، اظهار كرد: هفته دفاع مقدس ايامي الهي است كه حماسه ملت ايران در طول تاريخ در آن ثبت شده است.

وي افزود: دشمنان براي تضعيف انقلاب با همكاري صدام هشت سال جنگ را بر ملت ايران تحميل كردند و در اين مدت دهها قطعنامه صادر شد كه امام خميني(ره) هيچكدام را نپذيرفت و از آنها خواست، بروند و جستجو كنند كه چه كسي جنگ را آغاز كرد، در حاليكه ملت ايران جنگ افروز نيست.

عضو كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي دوران دفاع قدس را تجسم عيني و حتي كارآمد نظام امامت، ولايت و اسلام دانست و تصریح کرد: زيباترين و با فضيلت ترين قطعه تاريخ ايران، دوران اسلامي است و در طول اين دوران دفاع مقدس از پرشورترين و پر حماسه ترين دوره انقلاب به شمار مي آيد.

كريمي افزود: جنگ تحميلي با تمام سختي و مشقت هايش، آثار و بركات بي شماري داشت که تمام اينها را مديون خون شهداء و رشادت هاي ايثارگران و رزمندگان هستيم.

وي ادامه داد: عراق كه يكي از دشمنان سرسخت انقلاب بود؛ در حال حاضر با تفكر ايران اسلامي مديريت مي شود و اين جبهه ها يكي پس از ديگري به هم متصل مي شوند.

عضو كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه در اوايل انقلاب اگر خواص دچار انحراف مي شدند مردم هم به تبعيت از آنان منحرف مي شدند، گفت: اما حالا اين چنين نيست زيرا مقام معظم رهبري در خصوص فتنه قبل از آن به مسئولان هشدار دادند تا دچار انحراف نشوند در غير اينصورت خيانت عظيمي در حق انقلاب و ملت كرده اند.

كريمي اظهار كرد: دوره بعد از امام خميني(ره) دوره بسيار سختي است، همانگونه كه دوره اميرالمومنين (ع) سخت تر از دوره پيامبر (ص) بود، در حالي كه مقام معظم رهبري با بيان صريح مطالب به ملت مي خواهند كه "نگذاريد نظام جمهوري اسلامي از اين آرمان ها عدول كند؛ بايد سعي كنيد اين انقلاب را به صاحب اصلي و پرچمدارش برسانيد ".

وي در خاتمه با بيان برجستگي هاي اخلاقي شهيد حسن شاطري تصريح كرد: این شهيد براي مردم فلسطين اشغالي خدمات فراواني ارائه و در آن منطقه پارك بي نظيري احداث كرد؛ چرا كه هدف وي آشنا كردن مردم آن منطقه با فرهنگ والاي اسلامي بود.

کد خبر 2143008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha