۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد/

گلباران مزار شهدای شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم/ شیطنت های دشمن دسیسه ای برای نا امیدی ملت

گلباران مزار شهدای شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم/ شیطنت های دشمن دسیسه ای برای نا امیدی ملت

شاهرود- خبرگزاری مهر: مراسم گلباران مزار شهدای شاهرود همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهداء، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود عصر پنجشنبه در مراسم گلباران مزار شهدای شاهرود با اشاره به اینکه در تاریخ هر کشوری ایامی است که ملت به آن افتخار می کنند گفت: دفاع مقدس یکی از آن ایام مقدس و مبارک برای ملت جمهوری اسلامی ایران است چرا که با تکیه بر قدرت ایمان و اتکا به فیض و رحمت الهی در مقابل تمام دنیا ایستاد و ذره ای از آب و خاک خود را به دست دشمن نداد.

مهدی بندر آبادی خاطرنشان کرد: درست همان زمان که ملت ایران به فکر ساختار بخشیدن به نهادهای لازم برای پیشبرد اهداف انقلاب بودند، آمریکا و ایادی باطلش با این نگاه که ایران اسلامی نمی تواند با نیروهای نظامی غیر منسجم و تازه شکل گرفته در مقابل آن ها بایستد تصمیم گرفتند در کوتاه ترین زمان ممکن این انقلاب را از صحنه روزگار پاک کنند.

شیطنت ها و تحریم های علیه ایران دسیسه ای برای ناامیدی ملت از انقلاب

وی تاکید کرد: تاریخ بیان می کند و همگان دیدند که با رهبری قاطع و قدرتمند حضرت امام (ره) و بسیج ملت و جانفشانی نیروهای نظامی دفاع جانانه ای از مرز و بوم این کشور اسلامی صورت گرفت و امروز به برکت خون شهدای انقلاب و رشادت های غیور مردان عرصه دفاع و صبوری خانواده های ایشان دشمن مایوس و به کنج انزوا کشیده شد.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود شیطنت ها و تحریم های ملت ایران از جانب ابرقدرت ها را دسیسه ای برای نا امیدی ملت ایران از انقلاب معرفی و تصریح کرد: اما این انقلاب سرلوحه تمام ملت های مظلوم و ستمدیده جهان شد و آرمان های امام به وقوع پیوست.

هدف انقلاب تسلط تمام مظلومان جهان بر کشور خود

بندر آبادی با اشاره به این که دشمنان در تلاش بودند امام (ره) را بهراسانند عنوان کرد: امام (ره) در این دوران اعلام کرد قصد کشورگشایی ندارد بلکه می خواهد ملت های مظلوم سایر نقاط جهان بر کشور خود تسلط داشته باشند.

وی با تاکید بر این که بیداری اسلامی یکی دیگر از آرمان های امام بشمار می رفت اذعان داشت: امروز بعد از گذشت بیش از سی سال از انقلاب اسلامی این آرمان امام راحل به تحقق پیوسته و شاهد گسترش روز افزون بیداری اسلامی در سایر کشورهای مظلوم و تحت سلطه هستیم.

در پایان این مراسم حاضران به گلباران مزار شهدا و تجدید عهد و پیمان با اهداف امام راحل و شهدای انقلاب پرداختند. در حاشیه این مراسم ایستگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس برپا بود و به برگزیدگان هدایایی اهدا شد.

کد خبر 2143602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha