۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۱

2 ووشوکار زنجانی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی عازم اندونزی شدند

2 ووشوکار زنجانی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی عازم اندونزی شدند

زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ووشو استان زنجان از حضور دو ورزشکار زنجانی در بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین موحدنیا با بیان اینکه برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، کاروان تیم‌ملی ووشوی ایران عازم اندونزی شد، افزود: تیم‌ملی ووشو ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، ابتدا از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم دوحه قطر شد و پس از توقف چند ساعته از دوحه به جاکارتا و سپس به پالم‌بانگ اندونزی خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها تیم‌ملی ووشوی کشورمان با 14 ووشوکار در دو بخش تالو و ساندا و در دو رده آقایان و بانوان حضور خواهند یافت، تصریح کرد: در اردوی مذکور دو ورزشکار زنجانی در بخش ساندا حضور دارند که امیدواریم علی بختیاری در وزن منهای 56 کیلوکرم به همراه محسن محمدسیفی در وزن منهای 65 کیلوگرم بتوانند نمایندگان شایسته‌ای برای ووشو ایران و زنجان باشند که بی‌تردید با توجه به تجربه‌ای که این دو ورزشکار زنجانی در میادین مختلف کسب کرده‌اند رفتن به روی سکو در این مسابقات نیز دور از دسترس نیست.

موحدنیا با یادآوری اینکه علاوه بر این دو ورزشکار، منصور نوروزی نیز به عنوان مربی زنجان، کاروان ورزشی ایران را در بازی‌های کشورهای اسلامی همراهی می‌کند، ادامه داد: برای تیم ووشو ایران در بخش ساندا علاوه بر دو ملی‌پوش زنجانی، معین حاجی‌زاده، علی یوسفی و سجاد عباسی نیز حضور دارنددر بخش تالو نیز فرشاد عربی به همراه احسان پیغمبری، علی وطن‌خواه، هانیه رجبی، نفیسه پورگنجی و حمیده برخور به روی تالوفیلد خواهند رفت.

مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها چهارم مهرماه برگزار می‌شود و متعاقب آن مسابقات طی روزهای 6 تا 9 مهرماه برگزار خواهد شد.

آغاز کشت محصول جو در مزارع شهرستان ماه‌نشان

مدیر جهادکشاورزی ماه‌نشان، از آغاز کشت محصول جو در مزارع این شهرستان خبر داد.

اکبر طیبی با بیان این مطلب افزود: طی سال زراعی جاری پیش‎بینی می‌شود بیش از شش هزار هکتار از اراضی آبی و دیم شهرستان شامل دو هزار هکتار جو آبی و چهار هزار هکتار جو دیم زیرکشت محصول ذکر شده برود.

 وی عمده ارقام جو کشت شده این شهرستان را در بخش جو دیم ارقام محلی و آبیدر و در بخش جو آبی ارقام ماکویی و بهمن اعلام و اضافه کرد: در راستای حمایت از کشاورزان، افزایش کمی و کیفی محصول جو و کشت به موقع این محصول، این مدیریت اقدام به تهیه و توزیع بذور گواهی شده و کودهای شیمیایی برای کشاورزان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی مانشان یادآور شد: در این راستا کار توزیع و نظارت بر اصول صحیح کاشت محصول جو توسط کارشناسان این مدیریت انجام می‌گیرد.

طیبی با بیان اینکه پیش‎بینی می‎‌شود امسال به حجم تولید بیش از 9 هزار و 200 تن از محصول یاد شده در شهرستان برسیم از کشاورزان جو کار شهرستان خواست کرد در راستای افزایش عملکرد محصول خود نسبت به کشت در زمان مناسب اقدام کنند.

کد خبر 2143024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha