۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۶

در نشست توسعه صادارت غیر نقتی استان کرمانشاه/

چگونگی پرداخت هزینه در ازای صدور مانیفست توسط صادرکنندگان کالا در مرز خسروی بررسی شد

چگونگی پرداخت هزینه در ازای صدور مانیفست توسط صادرکنندگان کالا در مرز خسروی بررسی شد

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: نشست بررسی توسعه صادرات غیر نفتی استان کرمانشاه با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز معاون مدیر کل دفتر ترانزيت سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي وزارت راه و شهرسازي در بررسی توسعه صادرات غیر نفتی استان کرمانشاه اظهار داشت: از صادر کنندگان کالا در مرز خسروی وجوه نقدی به ازای صدور مانیفست دریافت خواهد شد.

علی لواسانی گفت: طي انعقاد موافقتنامه حمل ونقل بين المللي بين دو كشور ايران و عراق و در راستاي كاهش هزينه هاي صادركنندگان و كاهش قمت تمام شده كالا و امكان رقابت با كالاي مشابه در عراق، بحث حمل يكسره كالا ( از مبدا ايران به مقصد عراق ) مورد توافق طرفين قرار گرفته است.

لواسانی افزود: مانيفست يكي از مدارك مورد نياز ورود كالا به عراق است لذا سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي طي برگزاري جلساتي با ستاد توسعه ايران و عراق و استانداران مرزي مصوب کرد: يك شركت حمل و نقل بين المللي از ايران با يك شركت حمل و نقل بين المللي از عراق قرارداد بسته و پس از طي مراحل قانون و حقوقي نسبت به اخذ 25 هزار تومان وجه از صادركنندگان در ازاء صدور مانيفست اقدام کنند.

پس از توضيحات لواسانی فرماندار شهرستان قصرشيرين، مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استاندراري، معاون برنامه ريزی استانداری کرمانشاه، رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت و رئيس اتاق بازرگاني استان کرمانشاه در این باره اظهار نظر کردند.
 

کد خبر 2143084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha