۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

قائد رحمتی:

تحکیم وحدت ملی بین آحاد ملت از برکات دفاع مقدس بود

تحکیم وحدت ملی بین آحاد ملت از برکات دفاع مقدس بود

رشت - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: دفاع مقدس باعث افزایش اتحاد هرچه بیشتر بین احزاب، اقوام و بین دولت و ملت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم قائد رحمتی صبح پنجشنبه در نشست با فرماندهان پلیس استان تحکیم وحدت ملی بین آحاد ملت را از برکات دفاع مقدس دانست و افزود: مدیریت جنگ با تکیه بر معنویت، شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها، رشد فضایل اخلاقی، معنوی و تقویت ارزش های اسلامی در جامعه از دیگر برکات این دوران است.

وی همچنین به ابعاد سیاسی دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: بدون شک دفاع مقدس در بعد سیاسی نیز دارای جنبه های مهمی همچون افشای هویت وچهره منافقان، رسوایی جهانخواران در سطح بین الملل، بازدارندگی دشمنان از تعرض به ایران، بالا رفتن وجهه انقلاب اسلامی در سطح جهانی و غیره بود.

 فرمانده نیروی انتظامي گيلان گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ دفاع به خوبي بايد در جامعه تبيين تا ماندگار شود.

وی افزود: مقدس بودن دفاع ملت ايران در مقابل تعدي و تجاوز به هيج وجه نبايد از اذهان فراموش شود.

قائد رحمتي اظهار داشت: رشادت شهدا، جانبازان و نيروهاي مخلص در جبهه ها كه موجب دفع دشمن شد، نبايدبه فراموشي سپرده شود.

وی همچنین سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مديون، مرهون ايثار گري و رشادت شهدا و رزمندگان دانست و گفت: احساس مسئوليت، دفاع جانانه از اسلام، كيان و دفع در مقابل تجاوز و ظلم به دفاع مقدس تبديل شده است.

فرمانده پلیس گیلان با اعلام اینکه دفاع مقدس به قشر خاصي اختصاص ندارد، تصريح كرد: دفاع مقدس يك دفاع همگاني بوده و به طوري كه حمايت پشت جبهه زمينه ساز ، رشادت در جبهه شده است.

وي با بیان اينكه فرهنگ دفاع مقدس به خوبي بايد در جامعه تبيين تا ماندگار شود، یادآور شد: نگرشی كه در آن زمان موجب حضور داوطلبانه در جبهه شد بايد با همين شدت و قدرت بيشتر براي مقابله با تهاجم فرهنگي وجود داشته باشد.

کد خبر 2143240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha