۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳

سردار سلیمانی در واکنش به سخنان اوباما:

آمریکا توانایی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد/ سیاست آمریکا باید مطابق با حرفهایش باشد

آمریکا توانایی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد/ سیاست آمریکا باید مطابق با حرفهایش باشد

کرمان - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرفهای اوباما در خصوص اینکه آمریکا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست زمانی قابل قبول است که آثار این حرف در سیاست های آنها قابل مشاهده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاج قاسم سلیمانی صبح پنج شنبه در کنگره شهدای دفاع مقدس که در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: اینکه اوباما به ظاهر چیزی بگویید ولی سیاست آنها به گونه دیگری باشد قابل قبول نیست و باید حرفها و سیاست های آنها یکی باشد.

وی یادآور شد: زمانی می توان گفت آمریکا به فکر براندازی نظام ایران نیست که این حرف در سیاست آنها نیز قابل مشاهده باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکا توانایی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد، افزود: اینکه اوباما می گوید ما به دنبال براندازی نظام ایران نیستم نه تنها اظهار لطف نیست بلکه تنها اقراری بر ناتوانی آنها برای رویارویی با ایران اسلامی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون آمریکا از کوچکترین تلاشی برای براندازی نظام فروگذار نکرده و در این مسیر تمام توان خود را به کار گرفته است.

سردار سلیمانی به تحریم های اعمال شده علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا حتی داروهایی که به مصرف بیماران می رسد را نیز تحریم کرد و این تنها یکی از اقدامات ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدامات آمریکا در اذهان ملت ایران ماندگار است و هیچ گاه پاک نخواهد شد.

کد خبر 2143279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha