۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

عمرانی رکاوندی:

هفت موزه باستان شناسی و طبیعی در گلستان فعالیت می کنند 

هفت موزه باستان شناسی و طبیعی در گلستان فعالیت می کنند 

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: هفت موزه باستان شناسی و تاریخ طبیعی در استان فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید عمرانی رکاوندی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست معاونان میراث فرهنگی استان افزود: کاخ موزه گرگان و موزه باستان شناسی شهر گرگان و موزه تاریخ طبیعی شهرستان علی آباد کتول، موزه صنایع دستی گرگان در خانه امیر لطیفی، موزه مینودشت ، موزه  گمیشان  و موزه گنبد قابوس فعالیت دارند.

معاون میراث فرهنگی گلستان خبرداد: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی گردشگری بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی استان گلستان برای عموم رایگان می باشد.
 
عمرانی رکاوندی دراین راستا افزود : با توجه به این که27 سپتامبر مصادف با5 مهرماه روز جهانی گردشگری  می باشد و نظربه اجرای برنامه های متنوع دراین هفته، بازدید از موزه ها واماکن تاریخی استان گلستان برای علاقمندان به تاریخ وفرهنگ و آثار باستانی این استان رایگان می باشد .
 
وی با اشاره به هدف اجرای این برنامه ها، تصریح کرد: ترویج و تبلیغ گردشگری داخلی وخارجی و توسعه ورونق این مهم و بهره مندی از جذابیت های تاریخی و فرهنگی این استان جهت جلب و جذب گردشگر از اهداف اجرای این برنامه است.
 
عمرانی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این برنامه ها، موزه ها و آثار تاریخی و میراثی این استان، بیش از پیش معرفی شده و به عنوان نمادی از تمدن کهن این سرزمین، گردشگران را به این دیار فرا خوانند.
کد خبر 2143419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha