۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷

هفته یازدهم لیگ برتر؛

مظلومی با باخت شروع کرد/ برد گسترش فولاد در زمین مس کرمان

مظلومی با باخت شروع کرد/ برد گسترش فولاد در زمین مس کرمان

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در زمین مس کرمان به برتری دست یافت تا پرویز مظلومی کار خود را در تیم مس با باخت آغاز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم‌های مس کرمان و گسترش فولاد تبریز ادامه یافت. در این بازی که از ساعت 17 در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد تیم گسترش فولاد تبریز با نتیجه 2 بر یک برابر میزبان خود به برتری دست یافت.

نیمه اول این دیدار با یک گل به سود مهمان خاتمه یافته بود. تنها گل این نیمه را ایمان موسوی در دقیقه 33 روی یک ضربه از گوشه راست محوطه جریمه حریف به ثمر رساند. پیش از این اتفاق و در دقیقه 21 مس صاحب یک ضربه پنالتی شده بود که ادینیو آن را از دست داد.

در نیمه دوم این بازی نیز بار دیگر تیم گسترش فولاد تبریز به گل رسید. در همان دقیقه نخست این نیمه رسول علیزاده دروازه میزبان را گشود. در ادامه کار میزبان تلاش زیادی به خرج داد تا خود را از این باخت خانگی نجات دهد و تنها یک بار در دقیقه 91 توسط مصطفی شجاعی دروازه حریف را گشود که این گل در تغییر نتیجه تاثیری نداشت تا پرویز مظلومی کار خود را در کرمان با باخت شروع کند.

گسترش فولاد با این برد 16 امتیازی شد و جای استقلال را در رده ششم جدول گرفت. تیم مس نیز با 5 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر باقی ماند.

کد خبر 2144000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha