۸ مهر ۱۳۹۲، ۹:۴۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نگران مصدومیت پس از حضور در 90 نیستم/ امیدوارم پیش خطیبی سربلند شوم

نگران مصدومیت پس از حضور در 90 نیستم/ امیدوارم پیش خطیبی سربلند شوم

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه پس از حضور در برنامه 90 سرماخورده و با تلاش کادر پزشکی این تیم به بازی با مس کرمان رسید، گفت: امیدوارم بتوانم با گلزنی در بازی‌های آینده، تابوی نحسی برنامه 90 را بشکنم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بایرامی مهاجم گسترش فولاد تبریز بعد از بازی‌های خوب و زدن 4 گل برای این تیم تازه صعود کرده، به برنامه 90 دعوت شد اما سوالی که به ذهن علاقه‌مندان فوتبال می‌رسد این است که آیا او هم مانند تمام بازیکنان بعد از دعوت به این برنامه دچار مصدومیت و مشکلات دیگر می‌شود؟

بایرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: خیلی‌ها بعد از شنیدن خبر حضورم در این برنامه سعی داشتند من را منصرف کنند و می‌گفتند ممکن است سرنوشت بازیکنانی که بعد از حضور در 90 دچار مشکل شده‌اند، گریبانم را هم بگیرد اما من به کارم اعتماد دارم و مطمئن هستم می‌توانم روند بازی گذشته را تکرار کنم. امیدوارم بتوانم با گلزنی در بازی‌های آینده، تابوی نحسی برنامه 90 را بشکنم.

وی افزود: اصلا استرس نداشتم و خیلی خوشحال بودم که بازی‌هایم به چشم کارشناسان آمد و توانستم به این برنامه دعوت شوم. البته شاید کمی از آن نحسی معروف این برنامه که می‌گویند به سراغ من آمده باشد، زیرا دو قبل از بازی با مس به دلیل سرماخوردگی نتوانستم در تمرینات شرکت کنم، هر چند با کمک کادر پزشکی توانستم در آن بازی به میدان بروم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص دیدار تیمش با مس کرمان تاکید کرد: بر خلاف اینکه نتیجه خوبی که گرفتیم، باید اقرار کنیم بازی سختی داشتیم و تلاش همه بازیکنان و کادرفنی باعث شد تا در زمین مس کار بزرگی انجام بدیم‬. ‫اکنون گسترش شخصیت خوبی پیدا کرده و انتظارات از ما بسیار بالار رفته است.

وی در ادامه یادآور شد: بازیکنان ما رفته رفته با شرایط بازی در لیگ برتر آشنا می‌شوند و این مسئله می‌تواند در ادامه لیگ ما را به آنچه که هدف قرار داده‌ایم، نزدیک کند. رسول خطیبی در ابتدای فصل اعلام کرده بودند جزو رتبه‌های تک رقمی جدول خواهیم شد و به نظرمان با روندی که در پیش گرفته‌ایم، می‌توانیم به برنامه‌ریزی مد نظر سرمربی تیم دست یابیم.

بایرامی همچنین تصریح کرد: در بازی‌های گذشته، بی‌تجربگی و بدشانسی باعث شده بود، امتیازات مفت زیادی را از دست بدهیم اما اکنون شرایط کاملا متفاوت شده است. در بازی با مس کرمان هم با همان استراتژی بازی‌های قبلی‌مان به میدان رفتیم و از اشتباهات حریف برای کسب 3 امتیاز استفاده کردیم.

وی که طلسم عدم گلزنی‌اش در بازی با مس شکسته نشد، خاطرنشان کرد: در بازی با مس با 3 مهاجم بازی کردیم و من اعتقاد دارم موفقیت تیم مهم است نه گلزنی من. ‫همانطور که گفتم قبل از بازی سرماخورده بودم‬ و نتوانستم در جریان بازی از تمام توانم استفاده کنم. البته هدفم این است که در بازی بعدی جبران کنم.

رسول خطیبی چقدر در پیشرفتت موثر بود؟ مهاجم گسترش فولاد به این سوال اینگونه پاسخ داد: تلاش‌های آقا رسول برای موفقیت گسترش ستودنی است. واقعا او از جان برای گسترش مایه می گذارد و این مسئله انگیزه‌های ما را هم افزایش داده است. یکی از شانس‌های خوب زندگی‌ام حضور در کنار آقا رسول است و امیدوارم بتوانم از تجربیات ایشان بهترین بهره را برای ساختن آینده‌ام ببرم. همچنین بتوانم به نوبه خودم برای موفقیت گسترش و آقا رسول کاری انجام دهم و پیش ایشان سربلند باشم.

کد خبر 2144589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha