۶ مهر ۱۳۹۲، ۸:۵۵

مظلومی:

مس در خط دفاعی مشکل دارد/ برای بهبود وضعیت تیم به زمان نیاز دارم

 مس در خط دفاعی مشکل دارد/ برای بهبود وضعیت تیم به زمان نیاز دارم

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی مس کرمان با اشاره به استرس فراوان بازیکنان این تیم برای خروج از بحران گفت: در تعطیلات لیگ سعی می کنم مشکلات را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی مس کرمان با اشاره به نا کامی مس کرمان مقابل گسترش فولاد تبریز جمعه شب در جمع خبرنگاران گفت: مس کرمان بازیکنان مناسبی در اختیار ندارد در واقع این مشکل در خط دفاعی بسیار پر رنگ تر از سایر خطوط است و همین مسئله باعث شده است عملا تمرکز بازیکنان در سایر خطوط نیز به هم بریزد.

وی تصریح کرد: عدم تمرکز بازیکنان موجب شده در سایر خطوط نیز کارایی نداشته باشیم پس در اولین قدم باید مشکل خط دفاعی را حل کنیم.

مظلومی ادامه داد: دو گلی که در یافت کردیم روحیه بازیکنان مس را در هم شکست و به نظر نمی رسد در این بازیکنان انگیزه ای برای جبران باشد زیرا روحیه بسیار ضعیفی دارند.

وی افزود: ترمیم روحیه تیم و همچنین بدنسازی از جمله نیازهای مهم مس کرمان است که باید روی آنها برنامه ریزی شود.

سرمربی مس کرمان افزود: گلهایی را که دریافت کردیم از روی اشتباهات فردی بازیکنان بود به همین دلیل باید به خصوص در عمق دفاع هر چه سریعتر یک بازیکن جذب کنیم.

وی به از دست دادن پنالتی توسط ادینهو اشاره کرد و گفت: وقتی یک بازیکن حرفه ای مثل ادینهو توپ را از دست می دهد باید به این مسئله رسید که وضعیت روحی تیم مناسب نیست.

وی با اشاره به تفکرات تهاجمیش در ادامه بازی و در نیمه دوم گفت: بازیکنان مس به شدت تحت فشار هستند و به همین دلیل تمرکز ندارند.

سرمربی مس کرمان ابراز امیدواری کرد که با تمرینات بیشتر در تعطیلات لیگ بتواند مشکلات مس را برطرف کند.
 

کد خبر 2144126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha