۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۰

دوستی‌مهر پیش از دیدار با آرژانتین:

آرژانتین را با مارادونا می‌شناسند/ برای ارائه بازی پرقدرت به میدان می‌رویم 

آرژانتین را با مارادونا می‌شناسند/ برای ارائه بازی پرقدرت به میدان می‌رویم 

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با بیان اینکه آرژانتین را با نام مارادونا می‌شناسند، گفت: ما هم ایران هستیم و برای ارائه فوتبالی زیبا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان امارات، ضمن بیان مطلب فوق گفت: آرژانتین تیم پرقدرتی است، از سالیان دور این تیم را با مارادونا می‌شناسند و همیشه چهره‌های مطرحی را در فوتبال دنیا داشته است.

وی با بیان اینکه آرژانتین از مربی باکلاس، با شخصیت و بزرگی برخوردار است، افزود: قطعا بازی سختی است، اما ما هم ایران هستیم و تمام تلاش‌مان را برای ارائه یک بازی پرقدرت و قابل قبول به کارمی‌بندیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران همچنین تاکید کرد: فکر می‌کنم ایران و آرژانتین شباهت‌های زیادی به هم دارند، از نظر تکنیکی، فیزیکی، هیجان و احساس با هم برابر هم هستند. تنها چیزی که در این بازی سنگینی می‌کند، گذشته آنهاست زیرا تیم بزرگی است و نتایج بزرگی را به خاطر بازیکنان مطرحش بدست آورده است. در مجموع معتقدم تنها برتری آنها در این بازی، نام آرژانتین است.

وی اضافه کرد: فیلم بازی‌های این تیم را دیدیم. آنها از نظر تکنیکی، فیزیکی و هم فوتبالی خوب هستند و تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا راهکاری‌هایی را برای مقابله با آرژانتین به کار بسته و برابر آنها بازی قابل قبولی را ارائه کنیم.

دوستی‌مهر در پاسخ به این سوال که در این تیم نوجوانان چند بازیکن هستند که می‌توانند در آینده به مهدوی‌کیای جدیدی در فوتبال ایران تبدیل شوند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم در فوتبال آرژانتین و ایران مهدوی‌کیا و مارادوناهای زیادی وجود دارد. وقتی به چهره سرمربی آرژانتین نگاه می‌کنم، او را مربی با دانش و تجربه‌ای می‌بینم که می‌تواند بازیکنان زیادی مانند مارادونا و مهدوی‌کیا را پرورش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مربیان تلاش می‌کنند که امثال کیا و مارادونا را پرورش دهند، یادآور شد: در تیم ما مهدوی‌کیاهای زیادی وجود دارد و تیمی که آرژانتین هم دارد، می‌تواند مارادونا و مسی‌های زیادی داشته باشد،.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران همچنین اضافه کرد: همانطور که مسی باعث افتخار است مهدوی‌کیا هم از افتخارات فوتبال ایران است، بازیکنی که در دوران بازیگری افتخارات بسیاری را رقم زده است. الان حضورش کنار تیم نوجوانان از نظر روحی، روانی، شخصیتی و پرستیژ نقطه قوتی محسوب می‌شود. نهایت تلاش‌‌مان را به کار می‌بندیم که از مهدوی‌کیا نهایت بهره برداری فنی را داشته باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 فردا شنبه در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2144233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha