۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳

طاهری در گفتگو با مهر:

نبودن در تیم ملی سخت است/ کاری از دستمان بر نمی‌آید

نبودن در تیم ملی سخت است/ کاری از دستمان بر نمی‌آید

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در بحث کنار گذاشته شدنمان از تیم ملی فوتسال کاری از دستمان بر نمی‌آید و مجبوریم تابع تصمیم باشگاه گیتی پسند باشیم.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تصمیم کمیته فوتسال برای کنار گذاشتن 5 بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند از تیم ملی، اظهار داشت: افتخار هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش برود. من و سایر بازیکنان چند سال زحمت کشیدیم که به تیم ملی برسیم. خودم هفت، هشت سال زحمت کشیدم و پیراهن تیم ملی را راحت به دست نیاوردم که آنرا راحت از دست بدهم. با این حال در این شرایط باشگاه گیتی پسند صلاح دیده است که در تیم ملی نباشیم و کاری هم از دستمان بر نمی‌آید.

وی افزود: ما مجبوریم به هر تصمیمی که گرفته شده احترام بگذاریم. نبودن در تیم ملی سخت و ناراحت کننده است. به هر حال سعی می‌کنیم در اردوهای بعدی تیم ملی اگر بخواهند، حضور داشته باشیم. تیم گیتی پسند هم در سال‌های گذشته بازیکنان زیادی در تیم ملی داشت و همیشه آنها را در اختیار تیم ملی می‌گذاشت ولی فکر می‌کنم مصدومیت چند بازیکن باعث شده که تصمیم بگیرند اینبار به تیم ملی بازیکن ندهند.

طاهری در ادامه درباره توقف تیم گیتی پسند در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال برابر هلال احمر تبریز اظهار داشت: تیم ما خوب بازی می‌کند ولی آنطور که باید نتیجه نمی‌گیریم. مهمترین دلیل این مسئله این است که ما چند هفته به خاطر مصدومیت بازیکنانمان کامل نبوده‌ایم.

وی افزود: الان زود است که درباره عملکرد گیتی پسند قضاوت کنیم. تازه اول کار هستیم و فقط چهار هفته از لیگ برتر گذشته است. مطمئن باشید تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد.

بازیکن گیتی پسند درباره مصدومیتش هم یادآور شد: در دقایق ابتدایی بازی با ملی حفاری بود که قصد داشتم توپ را شوت کنم ولی بازیکن حریف توپ را زودتر از من زد و به همین خاطر پایم به شدت به پای این بازیکن برخورد کرد. ابتدا فکر کردم پایم شکسته است ولی خوشبختانه پایم شکستگی نداشت. در حال حاضر صبح و عصر فیزیوتراپی می‌کنم و امیدوارم زودتر به شرایط بازی برگردم.

کد خبر 2144716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha