۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

سردار گودرزی:

تمام کمکهای عاشقان اهل بیت(ع) درجای خود به مصرف می رسد

تمام کمکهای عاشقان اهل بیت(ع) درجای خود به مصرف می رسد

اراك -خبرگزاری مهر: معاون اجرايي ستاد بازسازي عتبات عاليات كشورگفت: تمام کمکهای عاشقان اهل بیت(ع) برای بازسازی عتبات عالیات درجای خود به مصرف می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمشيد گودرزی ظهر روز يكشنبه در نشست مشترك مسوولان ستاد بازسازي عتبات عاليات كشور در سالن جلسات حوزه معاونت عمرانی استانداری در اراك افزود: این شفاف سازی موجب اعتماد مردم می شود و هر کمکی از سمت عاشقان اهل بیت(ع) در جای خود تعریف شده و خرج می‌شود.

وی با بیان اینکه اين ستاد با شفاف سازي اطلاعات و انضباط مالي در جهت اعتمادسازي و جلب حمايت مردمي گام برمي دارد و در اين بخش موفقيت هاي متعددی کسب کرده است گفت: ستاد در مرحله توسعه حرم‌ها، یاری و نذورات مردمی را می‌طلبد چرا که در بازسازی عتبات از کمک‌های دولتی محروم هستیم و عشق شیعیان ایرانی به آستان پاک ائمه(ع) تنها سرمایه ستاد است.

نايب رييس ستاد عتبات عاليات استان مركزي نيز در اين نشست گفت: ستادهاي اجرايي بازسازي عتبات عاليات در شهرستان هاي اين استان در نيمه نخست سال ۸۰ درصد از تعهدات مالي پروژه ها را محقق كرده اند و مي طلبد كه در نيمه دوم سال با سرعت بيشتري سياست ها را دنبال كنند.

ابوالقاسم مسافر افزود: عمليات ساخت ضريح مطهر امامزاده ابراهيم مجاب(ع) پايان يافته و تا اواخر مهر ماه پس از رونمايي به كربلا منتقل مي شود.

وي توضيح داد: آيين انتقال ضريح مطهر امام حسين(ع) از استان مركزي پارسال با استقبال كم نظير مردم مواجه شد و به همين دليل مقرر شده در دو ميدان شهرهاي ساوه و اراك يادمان اين ضريح مطهر نصب شود.

وي عنوان كرد: فراخوان ساخت المان اين ميدان ها براي هنرمندان و دوستداران اهل بيت( ع ) داده شده و تا پايان سال جاري عمليات اجرايي اين پروژه ها كليد مي خورد.

در اين نشست مسئولان ستادهاي بازسازي عتبات عاليات شهرستان هاي استان مركزي از فعاليت هاي شش ماه اول امسال خود گزارش دادند.

کد خبر 2145456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha