۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تشریح وضعیت فوتسال از زبان افتخاری/ دیگر نیازی به بازیکنان گیتی‌پسند نداریم

تشریح وضعیت فوتسال از زبان افتخاری/ دیگر نیازی به بازیکنان گیتی‌پسند نداریم

سرپرست کمیته فوتسال از تماس افرادی خبر می‌دهد که از وی خواسته‌اند در ماجرای بازگشت پنج بازیکن گیتی پسند به تیم ملی کوتاه بیاید. افتخاری می‌گوید تیم ملی دیگر به این بازیکنان نیازی ندارد و حضور بازیکنان جوان جایگزین را به فال نیک می‌گیرد.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تصمیم کمیته فوتسال در کنار گذاشتن پنج بازیکن گیتی پسند از تیم ملی قبل از مسابقات گرندپری برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم گیتی پسند بعد از بازگشت از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرایط خوبی نداشت. این تیم هم از نظر روحی افت کرده بود و هم چند بازیکن مصدوم داشت. به همین دلیل این باشگاه در نامه‌ای به کمیته فوتسال اعلام کرد که ملی پوشانش را چند روز قبل از اعزام به برزیل، در اختیار تیم ملی قرار بدهد ولی خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی با این درخواست موافقت نکرد.

وی افزود: در همین رابطه قرار بود بازیکنان گیتی پسند این هفته به اردوی تیم ملی برگردند که این اتفاق رخ نداد. این در حالی است که بازیکنان خودشان علاقه دارند در تیم ملی باشند ولی باشگاه از حضور آنها ممانعت کرد. قطعا از این اتفاق باشگاه گیتی پسند و خود بازیکنان بیشتر از دیگران ضرر خواهند کرد.

سرپرست کمیته فوتسال یادآور شد: خوشبختانه آنقدر بازیکن جوان و با استعداد در رشته فوتسال داریم که از غیبت پنج بازیکن گیتی پسند نگران نشدیم. ما حضور بازیکنان جوان را به فال نیک گرفتیم و امیدوارم این بازیکنان به جایگاه واقعی خودشان در تیم ملی برسند.

افتخاری با اشاره به تلاش‌هایی که برای بازگرداندن بازیکنان گیتی پسند به تیم ملی شده بود، یادآور شد: در چند روز گذشته افرادی تماس گرفتند و از ما خواستند که در قضیه بازگشت بازیکنان گیتی پسند کوتاه بیاییم ولی خسوس کاندلاس گفت که دیگر به این بازیکنان نیازی ندارد و با جوانتر‌ها آماده حضور در مسابقات گرند پری خواهد شد.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که بازیکنان در این قضیه مقصر نیستند. به هر حال ما به کمیته انضباطی گزارش داده‌ایم و این کمیته هم طبق مقررات با باشگاه گیتی پسند برخورد خواهد کرد.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: شک نکنید با این تصمیم مسئولان باشگاه گیتی پسند، هم بازیکنان ملی پوش این باشگاه افت خواهند کرد و هم تیم گیتی پسند ضرر خواهند کرد. تیم ملی ما با وجود استعدادهای جوان آسیب نمی‌بیند و حتی شاید شرایطش هم بهتر شود.

کد خبر 2145738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha