۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۰

گزارش تمرین امروز آبی پوشان؛

حضور حیدری در تمرینات گروهی و تمرینات ویژه برای هافبک‌های استقلال

حضور حیدری در تمرینات گروهی و تمرینات ویژه برای هافبک‌های استقلال

تمرین عصر دوشنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هافبک های میانی این تیم تمرینات ویژه ای را برای دیدار با نماینده کره جنوبی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار روز چهارشنبه برابر اف سی سئول کره جنوبی آماده می کند، عصر امروز دوشنبه تمریناتش را در حضور نزدیک به 200 علاقمندش در زمین کمپ اختصاصی این باشگاه زیر نظر امیر قلعه نویی و اعضای کادر فنی و مشاوران برگزار کرد. در این تمرین آندرانیک تیموریان و محمد قاضی غایب بودند و خسرو حیدری که به دلیل مصدومیت در دیدار رفت حضور نداشت در تمرینات گروهی شرکت کرد.

برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال از جمله صادق ورمرزیار در کنار سایر اعضای کادر فنی و مشاوران فنی در این تمرین حضور داشتند. خبرنگاران و تصویربرداران پرتعدادی نیز این تمرین را از نزدیک تماشا کردند و به تهیه عکس و گزارش پرداختند.

در پایان این تمرین هافبک های میانی استقلال به طور اختصاصی به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند تا خود را برای دیدار روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند استقلال دیدار رفت را 2 بر صفر به حریف کره ای خود واگذار کرده است.

کد خبر 2146324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha