۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۱

خسرویار:

2 تیم جودو از خراسان شمالی به رقابت های جام حذفی کشور اعزام شدند

2 تیم جودو از خراسان شمالی به رقابت های جام حذفی کشور اعزام شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي از اعزام دو تیم جودو از این استان به مسابقات جودوی جام حذفی باشگاه های کشور خبر داد.

كوروش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: عصر دوشنبه هشتم مهر ماه، دو تیم جودوی پايگاه قهرماني مؤسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي در رده سني جوانان و مؤسسه مالي و اعتباري ميزان در رده سني بزرگسالان از این استان به دومین دوره رقابت های جام حذفی باشگاه های جودوی کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جام حذفي باشگاه های جودوی کشور دهم مهر ماه با حضور 22 تيم از استان هاي مختلف به میزبانی تهران و در محل مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود، افزود: سال گذشته و در نخستین دوره این رقابت ها تیمی از استان خراسان شمالی شرکت نکرده بود اما برخی از جودوکاران این استان از جمله بهزاد وحدانی در قالب تیم هایی از سایر استان ها در این مسابقات شرکت داشتند.

خسرویار یادآور شد: برگزاری رقابت های جام حذفی جودو کشور از پارسال کلید خورد و تمامی تیم های حاضر در لیگ‌های دسته اول و برتر و همچنین دسته‌های آزاد می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: قرار بود دومین دوره این مسابقات 27 شهريورماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شود اما بنا به درخواست تیم ها این رقابت ها به تعویق افتاد و مقرر شد تا دهم مهر ماه و در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته و در اولین دوره رقابت‌های جام حدفی جودو باشگاه‌های ایران، تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رسید، موسسه مالی اعتباری فردوسی که از وجود بهزاد وحدانی، جودکار ملی پوش خراسان شمالی بهره می برد، دوم شد و دو تیم نفت مسجد سلیمان و نیروی زمینی ارتش هم به طور مشترک سوم شدند.

کد خبر 2146330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha