۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

چوی یونگ سو پیش از دیدار با استقلال:

بازی مقابل 100 هزار تماشاگر لذتبخش است/ از ناشناخته‌های استقلال می‌ترسیم

بازی مقابل 100 هزار تماشاگر لذتبخش است/ از ناشناخته‌های استقلال می‌ترسیم

سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی با اشاره به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی که 100 هزار تماشاگر در آن حضور دارند، بسیار سخت است، گفت: به بازیکنان گفته‌ام از جوی که از سوی تماشاگران ایرانی ایجاد می‌شود، لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، "چوی یونگ سو" سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی پیش از دیدار تیمش برابر استقلال ایران در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما نماینده کره‌جنوبی هستیم و خوشحالیم تا این مرحله پیش آمده‌ایم. من به بازیکنانم گفته‌ام با تمام توان بازی کنند.

وی افزود: با توجه به تغییر آب و هوا، حضور تماشاگران بسیار در ورزشگاه و برنامه هجومی استقلال برابر ما، بازی بسیار سختی داریم اما این توان را داریم که بتوانیم به فینال راه یابیم. من به بازیکنانم گفته‌ام عجله نکنند و با صبر و حوصله تا پایان بازی یک نمایش خوب را از خود به اجرا بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با توجه به برتری 2 بر صفر در بازی رفت، سئول در دیدار فردا بازی بسته‌ای را از خود ارائه دهد؟ وی در این خصوص تصریح کرد: اگر گل نخست را بخوریم، در ادامه، کار سختی داریم و نباید اجازه دهیم حریف اول گل را بزند؛ به همین خاطر فکر گل زدن هستیم و برای زدن گل نخست تلاش می‌کنیم، هرچند هر دو تیم به فکر ارائه بازی هجومی و به ثمر رساندن گل نخست هستند.

وی در مورد اینکه برنامه‌‎اش برای این بازی که بیش از 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و مقابله با جو ایجاد شده از سوی هواداران تیم حریف چیست، خاطرنشان کرد: ما خارج از خانه بازی می‌‎کنیم و بازی مقابل این تعداد تماشاگر سخت خواهد بود. می‌دانیم شرایط خیلی مشکل است اما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که این شرایط را تجربه کرده‌اند. به بازیکنان می‌گویم از این جوی که از سوی تماشاگران ایرانی ایجاد می‌شود، لذت ببرند.

"چوی یونگ سو" در مورد اینکه ممکن است بازیکنان عصبانی شوند، یادآور شد: این استقلال است که عصبی بازی می‌کند نه ما زیرا به گل نیاز دارد. آنها با شرایط هجومی به میدان می‌آیند و ما شرایط‌مان را با استقلال تطبیق می‌دهیم زیرا 2 گل جلوتر هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی روی چمن آزادی بهتر از زمین چمن سئول است و این مسئله باعث می‌شود شما راحت‌تر بازی کنید؟، اظهار داشت: چمن ورزشگاه آزادی را هنوز ندیدم اما امروز آن را می‌بینم. ضمن اینکه به علت گرمای زیاد شهر سئول، زمین چمن ورزشگاه ما کیفیت نداشت اما بهتر خواهد شد.

"غیبت تیموریان و تیموریان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟" سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: غیبت این دو بازیکن از یک نظر به نفع ماست اما از نظر دیگر به ضررمان بوده زیرا دو بازیکن ناشناخته به میدان می‌روند که انگیزه بالایی دارند. آنها می‌توانند برای تیم استقلال انگیزه ایجاد کرده و برای ما دردسرساز شوند.

وی در مورد اینکه آیا به بازیکنانش برای استفاده از فیس‌بوک تذکر داده است، خاطرنشان کرد: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام باید با طرفداران و هواداران خود در ارتباط و گفتگو باشید و مخالف استفاده بازیکن از صفحات اجتماعی نیستم.

"چوی یونگ سو" در مورد اینکه سرمربی استقلال و بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند بازی قبل باید مساوی می‌شد، گفت: ما در کره می‌‌گوییم خوش شانس جزوی از بازی است. البته 2 گلی که ما در بازی رفت به ثمر رساندیم روی شانس و اتفاقات نبود بلکه بر این عقیده هستم استقلال شانس آورد که در آن بازی با گل‌های بیشتر شکست نخورد. همیشه انتظارات خاصی از بازیکنانم دارم که خوشبختانه تیمم موفق شد در بازی نخست تمام انتظاراتم را برآورده کند.

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و اف‌سی سئول کره جنوبی ساعت 19 فردا چهارشنبه در چارچوب دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. استقلال در دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده است.

کد خبر 2146665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha