۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا/

کره‌جنوبی و چین صعود کردند، امارات و بحرین حذف شدند

کره‌جنوبی و چین صعود کردند، امارات و بحرین حذف شدند

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های سوریه، قطر، چین، هنگ کنگ و کره‌جنوبی به عنوان تیم‌های برتر گروه‌های دهگانه راهی مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا 2014 - تایلند شده و تیم‌های بحرین و امارات حذف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله انتخابی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا 2014 - تایلند یکشنبه شب با برگزاری 18 دیدار به پایان رسید و تیم‌های کویت از گروه A، ازبکستان از گروه B، نپال از گروه C، عربستان از گروه D، ایران از گروه E، عمان از گروه F، استرالیا از گروه G، مالزی از گروه H، کره‌شمالی از گروه I و ژاپن از گروه J به عنوان تیم‌های برتر گروه‌های دهگانه راهی مرحله نهایی شدند.

همچنین طبق کنفدراسیون فوتبال آسیا، علاوه بر این 10 تیم و تایلند میزبان مسابقات، تیم‌های سوریه از گروه D، قطر از گروه F، چین از گروه I، هنگ کنگ از گروه G و کره‌جنوبی از گروه H به عنوان 5 تیم برتر دوم گروه‌های دهگانه جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آوردند.

در این بین تیم‌های بحرین، تاجیکستان، یمن، امارات و ویتنام تیم‌های دوم دیگر گروه‌ها بودند که خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفتند. ضمن اینکه در بین تیم‌های حذف شده، نام عراق یکی از 4 تیم برتر آسیا در جام جهانی نوجوانان 2013 امارات قرار دارد که این یکی از شگفتی‌های جام بود.

طبق مقرراتی که در کمیته‌های مرتبط به AFC به تصویب رسیده‌ است، ملاک انتخاب بهترین تیم‌های دوم گروه‌های 10 گانه، به ترتیب تعداد امتیاز بیشتری که در مرحله گروهی بدست آمده، داشتن تفاضل گل بهتر، تعداد گل زده بیشتر در مرحله گروهی، دریافت کارت و زرد و قرمز کمتر و در نهایت قرعه‌کشی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در مجموع تیم‌های تایلند، ایران، کویت، ازبکستان، نپال، عربستان، عمان، استرالیا، مالزی، کره‌شمالی، ژاپن، سوریه، قطر، چین، هنگ کنگ و کره‌جنوبی 16 تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2014 تایلند را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 2147251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha