۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۱

مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا/

نوجوانان ایران برابر امارات پیروز شدند/ صعود مقتدرانه شاگردان قنبرپور

نوجوانان ایران برابر امارات پیروز شدند/ صعود مقتدرانه شاگردان قنبرپور

تیم فوتبال زیر 16 سال (نوجوانان) ایران با پیروزی برابر امارات در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا به عنوان تیم نخست گروه E راهی مرحله نهایی این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی از مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا 2014 تایلند در گروه E از ساعت 14:30 دقیقه امروز دو تیم زیر 16 سال ایران و امارات برای صعود به مرحله نهایی این مسابقات به عنوان تیم نخست برابر هم به میدان رفتند.

در این بازی مهم که در ورزشگاه پنجاب شهر لاهور برگزار شد، تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر مقابل امارات پیروز شد تا با 9 امتیاز و به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود کند. رضا شکاری (31) و نیما مختاری (1+45 و 47) گل‌های تیم ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

امارات هم با این شکست با 6 امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفت و باید منتظر دیدارهای سایر گروه‌های بماند تا شانس صعود به مرحله نهایی به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم گروه‌های 10 گانه مرحله مقدماتی را بدست آورد. دیدار تیم‌های پاکستان و سریلانکا هم عصر امروز برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که جنبه تشریفاتی دارد.

فرید نجاتبخشی، مهدي عبدالله‌وند، نیما داغستانی، فتح‌لله درزی، مهران درخشان‌مهر، سعید حسین‌پور، رضا  شکاری، باقر نياری، نیما مختاری، رضا دهقانی و وحید افتاری ترکیب اصلی تیم ایران در این مسابقه را تشکیل داده بودند.

کد خبر 2145474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha