۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

برنامه‌های تیم فوتبال زیر 16 سال اعلام شد؛

‌نوجوانان به ایتالیا و قزاقستان می‌روند/ 26 اردو برای جهانی شدن

‌نوجوانان به ایتالیا و قزاقستان می‌روند/ 26 اردو برای جهانی شدن

کادرفنی تیم فوتبال نوجوانان ایران برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 26 مرحله اردوی آماده‌‍سازی برای این تیم در نظر گرفته که سه مرحله از این اردوها، حضور در تورنمنت‌های خارجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از موفقیت در مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در پاکستان، از ابتدای هفته جاری در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و درحالی این اردو امروز به پایان می‌رسد که شاگردان قنبرپور روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم جوانان - امید استقلال با نتیجه 4 بر یک تن به شکست دادند.

مرحله بعدی اردوی این تیم درحالی قرار است اوایل دی‌ماه برگزار می‌شود که کادرفنی تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که سال آینده در تایلند انجام خواهد شد، 26 مرحله اردوی آماده‌سازی، یک اردوی خارجی و حضور در 3 تورنمنت بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داده است.

نخستین تورنمنت بین‌المللی که قرار است شاگردان قنبرپور در آن حضور یابند، تورنمنتی مشترک در دو کشور مالزی و اندونزی است که طی روزهای 21 دی‌ماه تا 6 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و تیم ایران در مرحله گروهی آن مسابقات با تیم‌های فرنز اندونزی، اینتراخت فرانکفورت آلمان، اق‌سی راپچر نیجریه، چونبوری تایلند و اسپورتینگ لیسبون همگروه است.

این تیم در صورت تامین منابع مالی، فرودین‌ماه سال آینده در تورنمنتی در کشور ایتالیا حضور می‌یابد و تیرماه سال 936 هم به در تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان شرکت خواهد کرد.

حضور در ژاپن و انجام دیدار با تیم نوجوانان این کشور و برگزاری تورنمنت چندجانبه در تهران با حضور تیم‌های ازبکستان، تایلند، عراق و ژاپن هم جزو برنامه‌هایی است که مصطفی قنبرپور از فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان خواستار انجام آن شده است.

تیم نوجوانان ایران با 3 پیروزی برابر امارات، پاکستان و سریلانکا به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافت.

تیم‌های تایلند، ایران، کویت، ازبکستان، نپال، عربستان، عمان، استرالیا، مالزی، کره‌شمالی، ژاپن، سوریه، قطر، چین، هنگ کنگ و کره‌جنوبی 16 تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - 2014 تایلند را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 2197203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha