۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

دبیر انجمن کریکت: خوش شانس باشیم به سید A آسیا صعود می‌کنیم

دبیر انجمن کریکت: خوش شانس باشیم به سید A آسیا صعود می‌کنیم

دبیر انجمن کریکت با اشاره به اعزام تیم زیر 19 سال ایران به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اگر در این دوره از رقابتها کمی خوش شانس باشیم می‌توانیم به سید A آسیا راه پیدا کنیم.

سعید بهروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور تیم زیر 19 سال پسران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: برای دومین بار در این رقابتها شرکت می‌کنیم. این رقابتها آبان ماه در دو گروه چهار تیمی به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که برای حضور در سید A آسیا تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ما در مسابقات زیر 16 سال آسیا نایب قهرمان سید B شدیم و به رده A صعود کردیم. در این مسابقات همان بازیکنان را انتخاب کرده‌ایم و اگر خوش شانس باشیم می‌توانیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم و با حضور در فینال یکی از دو سهمیه حضور در سید A را کسب کنیم.

دبیر انجمن کریکت درباره برگزاری لیگ‌های این رشته عنوان کرد: لیگ بانوان را با حضور شش تیم در زاهدان برگزار کردیم که دور رفت آن تمام شده و دور برگشت در کرمان انجام می‌گیرد. لیگ آقایان را هم به زودی در زاهدان برگزار خواهیم کرد.

بهروزی با ابراز رضایت از عملکرد مربی خارجی تیم ملی گفت: محمود رشیددار از پاکستان هم به عنوان مربی و هم مدرس مشغول به کار است که از وی خیلی راضی هستیم اما قرارداد خانم هاجر سرور به پایان رسیده و تمدید نشده است.

کد خبر 2147296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha