۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

افشین داوری در گفتگو با مهر:

عملکرد دوومیدانی قابل قبول بود/ امیدوارم برای مدال آوران مربی بیاوریم

عملکرد دوومیدانی قابل قبول بود/ امیدوارم برای مدال آوران مربی بیاوریم

رئیس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اینکه تیم ملی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عملکرد رضایت بخشی داشت، گفت: امیدوارم با نگاه مثبتی که کمیته ملی المپیک به رشته دوومیدانی پیدا کرده است، بتوانیم برای ورزشکارانی که در اینچئون شانس مدال هستند مربی و ماساژور بیاوریم.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ملی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: در این مقطع از فصل با توجه به مدال‌هایی که کسب کردیم عملکرد کاملا رضایت بخش بوده است و ورزشکاران در حد انتظار ظاهر شدند. مهمتر از همه رکوردهایی بوده که در اندونزی به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: در پرتاب دیسک، در 100 متر و پرش ارتفاع رکوردهای خوبی را بر جای گذاشتیم. حتی در سه هزار متر مانع نیز احمد فرود با وجود اینکه مدال کسب نکرد اما رکورد خوبی داشت. در کل باید بگویم که تیم ملی آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر شد و الحمدالله خیلی خوب کار کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که آیا سجاد مرادی انتظارات را برآورده کرد، گفت: رکوردی که در ماده 800 متر بر جای گذاشته شد 1.43 بود که نشان می‌دهد مسابقات در سطح خیلی بالایی برگزار شده است. در کل دویدن با ورزشکاران آفریقایی خیلی سخت است چرا که آنها حتی اگر دوندگان خیلی مطرحی نباشند هم طوری هنگام مسابقه مدیریت می‌کنند که کار برای دیگر رقبا بسیار سخت است.

داوری ادامه داد: لازم بود که سجاد مرادی یک محک خوب بخورد چونکه بعد از  آسیب دیدگی همسترینگ و تصادفی که داشت شرایط سختی را دنبال کرده است. سجاد ورزشکاری است که در بازی‌های آسیایی نه تنها فدراسیون دوومیدانی که کمیته ملی المپیک هم روی مدال او حساب باز کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باور دارید که سجاد مرادی آن دونده همیشگی نیست، گفت: اینطور نیست. او نیاز به پشتیبانی حساب شده دارد. یک مسئله دیگر اینکه سجاد و دیگر ورزشکاران نیاز به یک مدیر دارند. حالا با ذهنیت خوبی که افشارزاده و کمیته ملی المپیک نسبت به دوومیدانی پیدا کرده است امیدواریم که برای دوندگانی که شانس مدال دارند مربی و ماساژور بیاوریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی همچنین خاطرنشان کرد: توقعات رسانه‌ای و کارشناسان بر اساس توسعه این رشته به حق است ولی شرایط هر مسابقه با رقابت دیگر فرق می‌کند. در این بازیها مریم طوسی رکورد خوبی را زد و اگر در قهرمانی آسیا آن را ثبت می‌کرد شاهد اتفاقات دیگری بودیم. در کل این مسابقات تلنگر خوبی بود تا بدانیم با وجود اینکه در پایان فصل هستیم ولی تیم ملی در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد.

 

کد خبر 2147349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha