۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۹:۰۲

افشین داوری در گفتگو با مهر:

حمایت نشویم، به مشکل می‌خوریم/ به فکر حفظ رتبه چهارم باشیم نه سوم شدن

حمایت نشویم، به مشکل می‌خوریم/ به فکر حفظ رتبه چهارم باشیم نه سوم شدن

رئیس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اینکه مشکلات مالی این فدراسیون را آزار می‌دهد، گفت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم، رسیدن به رتبه سوم بازی‌های آسیایی خیلی دشوار است و در این شرایط باید رتبه چهارمی را حفظ کنیم.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مشکلات مالی پیش روی این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: مشکلات مالی همچنان پابرجاست و امیدوارم که این مشکل هر چه سریع‌تر حل شود. هرچند مشکلات مالی ما را آزار می‌دهد ولی برنامه‌ها را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: دو ماه است که تیم ملی دوومیدانی در اردو به سر می‌برد و خیلی جدی کارها در حال پیگیری است. ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و اگر تا پایان این ماه پشتیبانی صورت نگیرد، به مشکل بر خواهیم خورد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به جلسات جداگانه‌ای که با وزیر و معاون ورزشی وزارت ورزش داشت، تاکید کرد: سه هفته قبل با وزیر ورزش جلسه داشتم و دو هفته پیش هم با سجادی مذاکراتی انجام دادم که مقرر شد منافع ما را تامین کنند ولی مشکلی که وجود دارد این است که منابع کل ورزش قابل قبول نیست. همین حالا بحث بر سر کاهش 26 درصدی بودجه هستیم که روی ورزش اثرات منفی بر جای می‌گذارد.

داوری ادامه داد: ما برنامه‌های مهمی چون بازی‌های آسیایی را پیش روی داریم که دست کم باید عنوان چهارمی خود را حفظ کنیم. با توجه به مشکلاتی که داشتیم رسیدن به رتبه سوم بازی‌های آسیایی خیلی دشوار است و در این شرایط باید رتبه چهارمی را حفظ کنیم.

وی درباره مربیان خارجی تیم ملی و برنامه‌های این تیم خاطرنشان کرد: اردوهای ما در حد متوسط هستند و به خاطر مشکلات مالی در سطح ایده‌آل برگزار نمی‌شوند. ما در دوره گذشته 5 مدال کسب کردیم و حالا 10 ورزشکار ما شانس مدال دارند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: با مربی سجاد مرادی به توافق رسیده‌ایم و در بخش بانوان ممکن است از مربی که برای آقایان می‌آید، برای خانم رجبی برنامه بخواهیم ولی هنوز با مربی برای مریم طوسی توافق نکرده‌ایم و او مثل روش گذشته به تمرین می‌پردازد.

کد خبر 2196568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha