۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰:۳۲

افشین داوری خبر داد:

قهرمان لیگ دوومیدانی تا روز شنبه به طور رسمی معرفی می‌شود

قهرمان لیگ دوومیدانی تا روز شنبه به طور رسمی معرفی می‌شود

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه بر اساس آیین نامه قهرمان لیگ مشخص شده و رای نهایی در اختیار دو باشگاه پیکان و نفت تهران قرار گرفته، تاکید کرد: آنها تا پنجشنبه فرصت داشتند نظرات خود را اعلام کنند و نهایتا تا روز شنبه قهرمان لیگ را به طور رسمی معرفی می‌کنیم.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود قهرمانی تیم پیکان در لیگ برتر، این عنوان به طور رسمی اعلام نمی‌شود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما رای را صادر کرده‌ایم و بر خلاف اینکه گفته‌اند این رای محرمانه بوده باید عنوان کنم که اینطور نیست. هر دو باشگاه نفت و پیکان مصر بودند که ما آیین نامه را اجرا کنیم که در حضور خود آنها چنین کاری انجام گرفت و رای را در اختیار آنها قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: این دو باشگاه توافقات شفاهی زیادی داشته‌اند و در ابتدای لیگ حساسیت‌ها کم بود. یکی از این تیم‌ها برای اول شدن تیم خود را بسته بود و دیگری هم به نایب قهرمانی فکر می‌کرد ولی در اواسط کار شرایط تغییر کرد و به خصوص باشگاه پیکان به حضور برخی نفرات در تیم نفت تهران اعتراض داشت.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه رای به دو باشگاه ابلاغ شده است، یادآور شد: ما در حضور خودشان رای را قرائت کردیم و برابر آیین نامه امتیازات را محاسبه کردیم که این رای روز گذشته به دو باشگاه ابلاغ شد. آنها تا فردا باید اظهارات خود را مطرح کنند که فکر می‌کنم نهایتا تا روز شنبه ما فهرمان لیگ را به طور رسمی معرفی کنیم.

داوری در پاسخ به این پرسش که آیا توافقات شفاهی که بین دو باشگاه صورت گرفته بود برای شما ملاک بوده است، گفت: قبل از اینکه لیگ شروع بشود آنها تفاهماتی با یکدیگر داشتند ولی ما بر اساس مستندات و آیین نامه بررسی‌های لازم را در دو جلسه داشتیم و رای را صادر کردیم.

کد خبر 2165554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha